Summer bucketlist

DSCN1221

Ik en Yvonne hadden het idee om een summer bucketlist te maken voor deze zomer, want we willen nog zo veel doen voordat we gaan studeren!

Ten eerste wil ik natuurlijk slagen! Mijn examens zijn al over twee en een halve week!! Ik kan niet wachten tot ik mijn diploma in mijn handen heb. Ik en mijn vrienden hebben het al heel lang over een Harry Potter marathon en dat kwam er maar steeds niet van, want we moesten huiswerk maken, maar straks hebben we geen excuus meer en gaan we gewoon alle delen van Harry Potter kijken ^^ Laat de popcorn maar komen. Ik wil heel graag veel tijd met mijn vrienden doorbrengen, want ik weet niet hoe vaak ik ze straks nog zal zien als we allemaal gaan studeren. Deze zomer ga ik naar Rome!! Ik heb er zo veel zin in. Ik wilde al heel lang naar Rome en nu zal ik er eindelijk heen gaan. Ik ga met mijn moeder en mijn broertje. Ik heb nog nooit gevlogen dus ik ben wel een beetje zenuwachtig maar wat heb ik er zin in. Lekker veel ijsjes en pizza eten en genieten van het mooie weer.

Ik wil ook graag meer koken en bakken. Ik vindt het echt super leuk om te doen en als ik dan toch thuis zit kan ik er net zo goed gebruik van maken. Als ik in kookboeken kijk heb ik altijd zoiets van dat wil ik ook maken en in de vakantie ga ik dat lekker doen.

Ik wil ook nog heel wat boeken lezen, maar ik wil ook heel graag heel veel bloggen. Ik wil al heel lang video’s maken, maar dat vindt ik erg moeilijk in het Engels, omdat ik dan de hele tijd moet nadenken wat ik wil zeggen en hoe ik het moet zeggen dat het er niet meer vloeiend uitkomt dus ik wil nog even zien hoe het gaat in het Nederlands en dan zullen we van de zomer weer verder zien. Wat zouden jullie ervan vinden? Ik wil vooral heel veel ontspannen en genieten van de zomer en veel tijd doorbrengen met vrienden en familie.

EN:Hi everybody, me and my friend Yvonne made a Summer Bucketlist. We want to do a lot of things before we go to college. I really want to spend a lot of time with my friends and family. I really want to graduate, I only have two and a half week! I also want to watch a lot of movies and read a lot of books. Me and my friends want to have a Harry Potter marathon, because we wanted to do that for a long time but we had too much homework. I also want to cook and bake more because I really enjoy doing those things. What will you be doing this summer?

Lots of love,

Eline

 

2 gedachtes over “Summer bucketlist

Geef een reactie

