Kruidvat gezichtsmaskers

DSCN1210

Ik had weer eens zin om een lekker relax momentje in te plannen en wat kan je daar beter voor gebruiken dan maskers.

Ik heb de Intense hydrating en Smooth calming maskers van Kruidvat. Ze zouden mijn huid moeten verfrissen, kalmeren en vooral hydrateren. Mijn huid was erg droog en onrustig. Ik had erg last van roodheid en puistjes. Ik was erg benieuwd hoe mijn huid op deze maskers zou reageren.

Intense Hydrating: dit masker is speciaal voor de droge huid en er zit amandelolie in. Mijn huid zou weer zacht, fris en soepel aan moeten voelen. Hydrateren deed het masker zeker! Mijn huid voelde zo lekker zacht en fris. Ik vond het echt een heel fijn masker.

Smooth Calming: dit masker is speciaal voor de onrustige huid en het zou mijn roodheden en irritaties verminderen door de macademia olie en shea butter. Ik vond het ook een fijn masker, maar het liet mijn roodheden echt niet verdwijnen. Het voelde wel erg prettig aan en mijn huid werd goed gehydrateerd, maar mijn huid bleef onrustig.

Ik ben erg tevreden over deze maskers. Ze zijn niet zo duur en er zitten er twee in per pakje. Ik vindt wel dat er erg veel in een pakje zit, want je zou er eigenlijk wel twee keer mee kunnen doen. Ze gaan ook niet super makkelijk open, maar dat heb ik meestal met dit soort pakjes. Je moet ze ook erg lang laten intrekken, 15-20 minuten en dat doe ik eigenlijk nooit. Ik heb daar het geduld niet altijd voor. Ik laat ze meestal 10 minuten intrekken en dan spoel ik ze eraf en dat vindt ik erg fijn. Misschien als ik het masker er langer op had laten zitten dat mijn huid minder rood werd, maar dat denk ik niet.

EN: I bought these two face masks from Kruidvat. I got the Intense Hydrating and Smooth Calming mask. I really like them because they are really hydrating and my skin feels super soft but with the Smooth Calming one my skin stays really red and irritated. You have to let them dry for 15-20 minutes and for me that is really long! I mostly put them on for 10 minutes. They leave my skin really soft so I really like that and they just feel really nice.

Lots of love,

Eline

3 gedachtes over “Kruidvat gezichtsmaskers

Geef een reactie

