Would you rather beauty tag

would you rather tag

Hoi allemaal, vandaag heb ik weer een tag voor jullie en deze keer is het de would you ratherbeauty tag.

Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up? Ik zou gaan voor slordig haar en mooie make-up, want slordig haar kan heel mooi zijn als je het messy maakt en helemaal geen make-up dragen zou op sommige dagen echt niet kunnen.

Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken? Ik vindt dit nog best wel een lastige, maar ik zou toch gaan voor mijn wimperhaartjes eruit trekken, want ik ken iemand en die had geen wenkbrauwen en dat zag er echt heel raar uit. Je ogen kunnen nog zonder wimpers. Het hangt er wel een beetje af welke haarkleur je hebt, maar ik wil mijn wenkbrauwen toch wel heel graag houden.

Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij Mac shoppen, of liever bij Sephora? Ik zou gaan voor Sephora, want daar hebben ze meerdere merken en anders heb je alleen Mac. Mac is wel een heel goed merk, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik toch wel een keertje willen wisselen van merk.

De lipgloss/lipliner look of een eighties permanentje? Ik zou gaan voor een eighties permanentje, want die kan je nog verdoezelen en het kan ook wel leuk staan. Maar de lipliner met lipgloss look kan je helemaal niet verbergen. Het is er gewoon in your face dus nee toch maar een eighties permanentje.

Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht of te heftig aangebrachte blush? Ik vind dit een hele moeilijke, want ik zou ze geen van beide willen, maar dan zou ik toch gaan voor de blush, want dan kan je misschien nog net doen alsof je heel hard gefietst hebt, maar een hele duidelijke foundation kan je misschien weer verbergen met een sjaal. Maar ik ga toch voor de blush.

Mc Hammer Pants of een fietsbroekje? Sowieso een fietsbroekje. Ik vind zo’n Mc Hammer Pants echt niet kunnen. Jongens met een laag kruis kan eventueel nog, maar voor meiden vind ik het echt heel lelijk. Je kan denk ik beter je benen mooi laten zien in een fietsbroekje.

Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen? Ik ga denk ik toch voor de tan lines, want die zie je niet overal. Als je oranje bent ben je in je gezicht oranje en echt overal. De tan lines zijn vooral bij je schouders en daar kan je je haar nog over laten vallen.

Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur? Dit vind ik een hele moeilijke, want het is allebei niet mooi. Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik toch voor een slecht kapsel, want als je een haarkleur hebt die helemaal niet staat heb je eigenlijk al een slecht kapsel en een slecht kapsel kan je beter verbergen dan een lelijke haarkleur.

Youtube weg of Twitter weg?  Deze vind ik vrij makkelijk, want dan ga ik voor Twitter weg. Ik ben echt verslaafd aan Youtube. Ik vind er ontzettend veel inspiratie en ik vind het super leuk om te kijken. Twitter vind ik ook wel jammer, want ik vind het leuk om te lezen wat iedereen doet, maar dan heb je ook nog Facebook en voor Youtube heb je niet echt een vervanger.

Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven of je mascara? Ik ga toch voor mijn mascara opgeven, want ik vind mijn make-up kwasten erg fijn. Mascara draag ik lang niet elke dag en ik heb vrij donkere wimpers van mezelf dus zonder zou ik niet super erg vinden, maar ik gebruik mijn make-up kwasten wel elke dag en hoe wil je anders je gezicht poederen?

Dit waren alle vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het heel leuk om erover na te denken en voel je vrij om deze tag over te nemen.

EN: I did the would you rather beauty tag and I really liked doing this tag because it makes you think about things you usually never think about.

Lots of love,

Eline

Geplaatst in: Tags

3 gedachtes over “Would you rather beauty tag

Geef een reactie

