Divergent book/movie

Divergent

Hoi allemaal, ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekeind hebben gehad. Het is alweer maandag, maar gelukkig hebben we nog een weekje vrij. Op mijn bucketlist stond Watch Divergent en dat heb ik gedaan!  Toen ik thuis kwam heb ik meteen de boeken besteld en ik ga jullie vertellen wat ik van het boek en de film vond.

De film was echt fantastisch. Ik had eigenlijk niet echt grote verwachtingen van de film, want ik had de boeken niet gelezen. Ik had wel gehoord dat de film goed was en de boeken ook, maar ik wilde er gewoon zonder verwachtingen in gaan. Het was spannend, grappig en romantisch, maar het is ook geschikt voor jongens. Ik ging met wat vrienden en een aantal jongens en hun vonden film ook leuk dus het is echt niet alleen maar een vrouwenfilm. Er komt wel romantiek in voor. Het verhaal was echt heel goed. Er zat voldoende diepgang in je zat echt helemaal in de film. Ik zou de film zeker aanraden!

Toen ik de film had gezien was ik super enthousiast en ik kocht meteen alle drie de boeken. Ik heb ze in een pakket gekocht want zo waren ze veel goedkoper. Ondertussen ben ik bezig met deel twee, maar ik was al na het eerste hoofdstuk verkocht. Ik snap nu beter wat er in de film gebeurd. Ik vind de boeken meestal beter, want daar weet je toch meer de gedachtegang van Tris en waarom sommige dingen gebeuren in de film. Ik heb het boek in een week uitgelezen. Het is echt verslavend! Ik vind het een heel goed boek en ze hebben het boek heel goed aangehouden in de film.

De serie is zeker een aanrader! Ik ben echt verslaafd aan de boeken en ik kan niet wachten tot ik ze allemaal uit heb.

EN: On my bucketlist stood watch Divergent and I did. I love this movie and I bought all the books when I came home. The story is so good! I am kind of addicted to the series. I love the way how it is written and it is for boys and girl a really nice serie. I can’t wait until I have time to read the other two books. I love this serie!

Lots of love,

Eline

3 gedachtes over “Divergent book/movie

Geef een reactie

