FOTD meeting friends

fotd

Vandaag heb ik een FOTD (Face of the day) voor jullie. Ik ga straks naar wat vrienden toe en vanavond naar een verjaardag dus ik dacht ik laat jullie zien wat voor make-up ik op heb.

DSCN1267

Ik ben begonnen met mijn Nivea dagcreme. Mijn huid was best wel rood dus heb ik de cover stick van Essence gebruikt. Ik gebruik die liever onder mijn foundation, want hij blend daarna niet heel goed dus als ik hem eronder doe werkt het fijner voor mij en is mijn huid meteen minder rood. Als basis heb ik de CC creme van Essence gebruikt met mijn Catrice poeder. Omdat mijn wenkbrouwen een beetje crazy waren toen ik uit de douche kwam heb ik de Catrice Lash Brow Designer gebruikt en daar ben ik tot nu toe heel tevreden over! Op mijn wangen heb ik de blush van P2 gebruikt. Onder mijn ogen de concealer van Catrice, want ik had niet super goed geslapen dus was het wel nodig. Op mijn ogen heb ik het All about nude palette gebruikt waar ik echt heel tevreden over ben en daar komt binnenkort nog een review over. Ik gebruikte de twee kleuren helemaal rechts met de donkerste kleur in mijn arcadeboog. Op mijn onderste waterlijn gebruikte ik een lila kleurtje, om mijn ogen net wat meer kleur te geven. Om mijn ooglook af te maken nog een laagje mascara van Essence.

Om mijn look helemaal af te maken gebruikte ik de Moisturising lipstick van de Hema. En dan is mijn look voor vandaag klaar!

EN: Tonight I have a birthday from my friend and I will be going to some friends later on the day so I tought I share my look with you today. On my eyes I wore my new Essence all about nude palette and on my waterline a lilac colour. On my lips I have this lovely dark red colour which I absolutely love, because it isn’t too dark. This is my face of the day and I hope you liked it.

Lots of love,

Eline

5 gedachtes over “FOTD meeting friends

Geef een reactie

