My fashion inspiration

Ik dacht dat het een keer leuk zou zijn om jullie te laten zien waar ik mijn fashion inspiratie vandaan haal.

sincerely jules

Sincerely Jules Ik vind haar stijl zo ontzettend leuk! Het is heel vrouwelijk, maar toch ook weer stoer en ik vind haar combinaties die ze maakt heel leuk. Ze kan ook heel mooi fotograferen en haar lay-out is echt super!

le happy

Le Happy Haar stijl is super stoer en vrouwelijk. Ik zou haar stijl iets minder snel dragen, maar ik vind het echt super gaaf om naar te kijken. Haar haren geven er net een stoerdere twist aan.

72dpi_MG_9068-682x1024

Negin Mirsalehi Ze is mijn favoriete Nederlandse fashionblogger. Ik vind haar stijl super gaaf. Het is vrouwelijk, maar ook stoer en ze kan eigenlijk alles hebben. Ze draagt veel verschillende dingen en is heel afwisselend. Ik vind haar stijl echt super gaaf en deze jas die ze aanheeft is toch prachtig!

petra karlsson

Petra Karlsson Ze is pas zeventien en ze heeft nu al een fantastische stijl. Ze draagt veel kleur en dat vind ik erg leuk. Haar stijl is goed draagbaar en ze draagt ook best veel budget merken dus dat is ook leuk om te zien.

tumblr

Tumblr Ik haal hier dagelijks mijn fashion inspiratie vandaan. Er is zo veel te vinden! Ik kan echt uren op Tumblr doorbrengen.

pinterest

Pinterest Mijn nieuwe verslaving is Pinterest. Je kan er zo veel leuke dingen vinden! Alle verschillende stijlen staan erop en je kan vaak doorklikken naar de oorspronkelijke blog. Er staat heel veel inspiratie op en ik vind het leuk om alles te pinnen in verschillende borden.

Instagram Het is de plek waar ik al mijn favoriete blogs dagelijks volg. Ik volg verschillende fashionaccounts en ik vind er dagelijks mijn inspiratie.

Ik volg natuurlijk een heel veel fashionblogs, maar dit zijn toch wel mijn favorieten. Ik haal veel inspiratie uit de social media en ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn. Waar halen jullie je fashion inspiratie vandaan?

EN: I tought it would be nice to share where I get my fashion inspiration. I follow a lot of blogs but these are one of my favourites. Ofcourse I like to follow all of them on Instagram and on Tumblr and Pinterest I can scroll trough pictures the whole day. I hope you got some inspiration from it. Where do you get your inspiration from?

Love,

Eline

10 gedachtes over “My fashion inspiration

  1. Claudia zegt:

    Super leuk! Ik wil ook vaker rokjes met een panty aan. Helaas zijn die bij mij altijd binnen één dag gesloopt. Urgh, ik ben onmogelijk. Hihi.
    Leuke blog heb je!

    xx
    allthatmatters.tk

Geef een reactie

