Essence All about nude palette

DSCN1250

Ik had dit palette een tijdje terug gekocht op de kortingsavond van Kruidvat en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.

Ik was zo blij dat ik hem had gekocht en toen kwam ik thuis en heb ik hem laten vallen. Alles was heel op eentje na, maar die heb ik weer kunnen maken, maar laat hem alsjeblieft niet vallen want je krijgt een hartverzakking.

DSCN1248

Ik vind de verpakking erg mooi en ik vind de gouden detaills erg leuk. Je kan goed zien welke kleuren het palette heeft en dat is wel fijn, want soms heb je een zwarte verpakking en dan weet je niet welke kleuren erin zitten.

nude

De kleuren zijn vrij verschillend op de tweede van boven en eerste van onder, maar daarmee kan je wel goed de look opbouwen. Er zitten hele zachte kleuren in, maar ook twee donkere. Dat is erg fijn, want dan kan je met een palette hele verschillende looks maken. Ze zijn redelijk mat, maar van mij hadden ze toch nog iets matter gemogen, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Ik ben heel tevreden met dit palette. Je kan er veel verschillende looks van maken. Het pigment is ook goed en de kleuren blenden goed. Essence heeft er goed over na gedacht en ik vind dit een heel fijn palette. Alleen jammer dat ik hem heb laten vallen. De highlighter is ook erg mooi.

EN: I got this All about nude palette from Essence and I am really happy with it. I dropped it but I fixed it, thank god. There are a lot of different colours so you can make all kinds of looks. I really like this palette and the highlighter is really nice and the pigmentation of the colours is good. I would reconmend it.

Love,

Eline

11 gedachtes over “Essence All about nude palette

Geef een reactie

