Be confident

be happy

Vandaan wil ik een keer een ander soort post schrijven, want ik vind dit best belangrijk om te delen. De temperaturen schieten omhoog en het is weer tijd voor de korte broeken en jurkjes, maar dat betekend ook dat we onszelf weer moeten laten zien. We moeten weer in vorm komen, want de bikini’s moeten weer aan. Maar wie bepaalt dat voor ons?

Elke lente begint het weer. O nee straks moet ik mijn bikini weer aan dus ik moet weer naar de sportschool en diëten.  We worden vol gegooid met dunne meisjes en workouts voor je ultieme bikini proof body in maar een maand tijd. Is er iemand die die workouts volhoudt? Ik niet. Tuurlijk moeten we sporten en gezond leven, maar ik wil in de ze post graag benadrukken dat we eerst in onszelf moeten geloven. We zijn nou eenmaal vrouwen en ja we hebben curves. De ene misschien meer dan de ander, maar dat maakt de ene niet minder mooi. We moeten gewoon vol vertrouwen van ons lichaam houden en dan zal je die positiviteit ook uitstralen.

EN: Summer is comming and that means we have to wear our bikinis and look as hot as possible, but who says? We are women and we have our curves. We don’t have to go hours to the gym so we can feel terrible if we eat something too much. We should love our body no matter how we look and if you do that you will shine.

We’re gonna rock our swimsuit!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Be confident

Geef een reactie

