Essence Colour Flash mascara

DSCN1329

Soms zie je iets en dat wil je heel graag hebben. Dat had ik met deze vrolijke blauwe mascara, maar is het de moeite waard?

De Essence Colour Flash volume mascara zou je wimpers volume geven en mooi blauw maken.

DSCN1331

Op het borsteltje ziet het er veel belovend uit. Je ziet niet zo heel veel klontjes dus dat zou goed moeten zijn.

DSCN1319

Ik heb op mijn boven wimpers eerst zwarte mascara aangebracht en daarbovenop heb ik een beetje blauwe mascara aangebracht. Dat lukte niet zo goed dus heb ik het op mijn onderste wimpers aangebracht en daar pakte de kleur beter. De kleur pakt dus niet zo heel goed op mijn bovenwimpers, maar op mijn onder wimpers ziet het er een stuk beter uit en dat kan ook erg leuk zijn. Het geeft me alleen geen volume. Het is een beetje klonterig, maar het ziet er wel heel leuk uit.

DSCN1326

Dit is even een full face zodat je goed ziet hoe het er in totaal uit ziet. Je kan het een beetje zien, maar ik vind de mascara een leuke afwisseling op mijn gewone ooglooks. Het geeft me alleen niet zo heel veel volume, maar dat probleem heb ik wel met meer mascara’s. Ik vind hem erg leuk en met een aantal lagen zie je de kleur goed zitten. Ik vind het erg leuk voor de zomer voor de afwisseling. De prijs is 2,99 dus dat is niet duur voor deze vrolijke mascara.

EN: I got this Essence Colour Flash volume mascara and I like it but it doesn’t give me the volume. It does look really nice for the summertime. I applied it on my upper and bottom lashes but on the bottom lashes it looks the best. It is nice to use a different mascara once in a while so I really like this. It was only 2,99 euros.

Love,

Eline

4 gedachtes over “Essence Colour Flash mascara

Geef een reactie

