Little happy things

DSCN1335

Geluk zit in de kleine dingetjes. Ik wilde vandaag een aantal kleine dingen delen waarvan ik heel blij wordt.

DSCN1334

Ik vond mijn oude nintendo en ik voelde me weer helemaal een klein kind. Old school rules! Worden jullie ook zo blij van notitieboekjes? Ik vond deze van Blond zo schattig! Ik schrijf er nu al mijn blog ideeën in op en iedere keer als ik er naar kijk wordt ik er weer blij van. Ze zien er zo vrolijk uit! Natuurlijk wordt ik blij van een mooie lipstick. Het kost niet te veel moeite maar het geeft je wel een hele andere uitstraling. Ik voel me meteen een stuk zelfverzekerder met een mooie lipstick op. Ook wordt ik heel blij van een tijdschrift lezen met muziek op. Lekker de laatste mode en beautytrends doorlezen en de foto’s vind ik altijd zo fijn.

DSCN1337

Muziek luisteren en piano spelen is echt iets waar ik van kan genieten. Muziek luister ik altijd. Als ik verdrietig ben of juist heel blij ik vind het top! Piano speel ik nu bijna anderhalf jaar, maar daarvoor speelde ik al 5 jaar keyboard. Ik vind het zo fijn om lekker te spelen. Het is echt een fantastisch gevoel als je het lied eindelijk kan spelen waar je zo lang op geoefend hebt.

Waar worden jullie blij van?

EN:  Happiness are the little things. I love my nintendo, it really is oldschool. I love reading and listening to some music or playing the piano. It makes me feel so happy. Lipstick doesn’t cost any efford but it makes you feel amazing! Little notebooks always make me happy. Right now I love the ones from Blond where I write down my blog ideas. What makes you happy?

Love,

Eline

8 gedachtes over “Little happy things

Geef een reactie

