Tips for a rainy day

boek, nagel, primer, notitie 009Het weer is weer helemaal omgeslagen en de regen komt weer met bakken uit de lucht. Typisch Nederlands weertje, maar ehh het gaat wel een beetje vervelen. Hier zijn een aantal tips.

Lees een boek. Ik vind het heerlijk om de hele dag weg te dwalen in een boek. Ik zit dan helemaal in mijn eigen wereld en ik kan me dan helemaal ontspannen. Ik lees dus heel graag en ik heb ook van allerlei soort boeken. Een vast genre lees ik niet, want ik vind heel veel verschillende boeken leuk om te lezen.

Films kijken is een van de beste manieren om je tijd sneller te laten gaan. Zoek een spannende of romantische film uit en je bent weer een uurtje of twee verder. Pak er een lekkere snack bij en je kan je helemaal ontspannen. Nu maar oppassen dat je je niet kapot schrikt als het onweert tijdens die spannende film. Het geeft je ook een goed excuus om weg te dromen bij die knappe acteur.

Marathon time! Je favoriete series kijken is top. Een marathon is nog veel beter! Ga er lekker voor zitten en kijk al die awesome afleveringen nog een keer. Nu maar wachten tot het nieuwe seizoen weer begint. Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen van the vampire diaries.

Ouderwetse spelletjes. Er is niks mis met een oude spelletjes spelen met je familie of vrienden. Geef er eens een nieuwe twist aan en zorg voor een leuke prijs.

Al je favoriete blogs afstruinen voor nieuwe inspiratie is ontzettend leuk en je kan meteen weer aan de slag met je nieuwe DIY die je gevonden hebt! Of kijk je liever je favoriete youtubers. Niks is leuker dan een middagje lekker achter je laptop zitten.

Girlsnight! Gezellig met al je vrienden samenkomen. Trotseer de regen met je regenpak of zorg dat het bij jou is. Ben je meteen mooi droog. Zorg voor snacks en je kan weer alle gossip doorspreken. Zet de muziek aan en houdt een mini dansfeestje ^^

EN: The weather in the Netherlands is horrible. Only rain but I have some tips to get trough the day. Watch a movie or hold a serie marathon. Nothing better then watching your favourite actor save lives. I also really like to read a book. I escape to my own little world and I can read for hours. You can play some games with your family or friends. Girlsnight! Invite all your friends and turn on the music. Make sure you have enough snacks and you can share the latest gossip all night!

Love,

Eline

 

4 gedachtes over “Tips for a rainy day

Geef een reactie

