Kruidvat hair repair oil and total care

DSCN1350

Ik was al erg lang benieuwd naar deze producten en mijn haar was de laatste tijd erg droog. Ik dacht, waarom niet, en ik heb ze dus gekocht. Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik ervan vindt.

Ik heb de Hair Repair Total Care herstellende kuur en de Hair Repair Oil Therapy.

DSCN1346

De Total Care herstelkuur is zoals je ziet meer een soort conditioner en de olie spreekt voor zich.

DSCN1351

De Total Care is een intensieve kuur die de structuur van droog en beschadigd haar helpt te verbeteren, zonder het haar te verzwaren. Het zou het haar intensief voeden waardoor mijn haar versterkt zou worden voor een betere conditie van het haar. Het zijn een heleboel beloftes en voor mij maken ze het niet waar. Ik vind de geur niet erg aangenaam en het is een beetje plakkerig. Ook voedt het mijn haar niet zoals ik het zou willen, maar mijn haar was ook wel heel droog. Ik vind het een redelijke leave in conditioner, maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch liever de olie gebruiken. De verpakking vind ik ook iets minder, want je knijpt er al snel te veel uit en dat is eigenlijk zonde.

DSCN1352

De Oil Therapy is echt heel fijn. Ik ben zo blij dat ik deze gekocht heb. Ik was eerst nogal sceptisch om olie in mijn haar te smeren, want dat zou mijn haar toch plakkerig en vettig maken, maar dat deed deze olie helemaal niet. Het laat mijn haar mooi glanzen en het voedt mijn haar ook erg goed. Ik vind dit een heel fijn product, want je kan het op een heleboel manier gebruiken. Tijdens het wassen, na het wassen, maar ook gewoon op een normale dag als je je haar meer glans wil geven en er goed voor wil zorgen. De verpakking is ook erg fijn, want je kan het pompje dicht draaien zodat die niet lekt. Je kan hem dus meenemen als je wilt, maar ik zou hem dan voor de zekerheid wel in een zakje doen. Het pompje is ook erg handig zodat je de goede hoeveelheid hebt.  Ik ben echt heel enthousiast over deze olie!

Ik vind de olie dus heel fijn en ik ben wat teleurgesteld over de herstelkuur, maar misschien werkt die voor jou wel heel goed. De olie is echt heel fijn en die zou ik ook aan iedereen aanraden!

EN: I bought the Total Care hair treatment and the oil therapy and I really like the oil. It makes my hair shine but it doesn’t make it greasy. The hair cure is a little bit dissapointing because I don’t like the smell of it and it doesn’t feel quite right in my hair.

Love,

Eline

 

2 gedachtes over “Kruidvat hair repair oil and total care

  1. Kristel zegt:

    Die oil lijkt me heel fijn, ik heb zelf ontzettend pluizig haar, maar ik heb ‘m nu van Andrelon, Kruidvat kan ik ook wel eens proberen, net iets goedkoper :)

Geef een reactie

