Walk at the park

DSCN1368

Ik heb een outfit voor jullie vandaag. Het is een keer iets anders dan ik normaal doe, maar ik vond het wel heel leuk om te doen.

DSCN1376

DSCN1353

DSCN1365

DSCN1375

DSCN1370

Skirt: The Sting – Shirt: The Sting – Shoes: Vans  – Watch: OOZOO – Belt: vintage

Ik vond het erg leuk om de outfit foto’s te maken. Ik vond het wel lastig om nou te bedenken hoe ik moest gaan staan. Deze outfit droeg ik naar school en je kan er ook prima in wandelen. Ik vind het altijd fijn om een stukje te wandelen in de avond. Nog even lekker naar buiten toe.

EN: I really liked shooting these pictures. It was a little but hard to figure out how I should pose but I like the result. I wore this outfit to school and I always like to have a nice walk in the evening.

Love,

Eline

4 gedachtes over “Walk at the park

Geef een reactie

