Bright red

rode nagels

Soms wil je gewoon knallen en je zelfverzekerd voelen. Dat doe ik meestal met de kleur rood en dus ook op mijn nagels.

nagellak

Ik heb de essence colour & go gebruikt. Er stond geen nummer op dus die kan ik niet met jullie delen. Als basecoat heb ik die van NYC gebruikt en die vind ik heel erg fijn. Hij droogt heel snel en hij dekt goed!

Volgende week krijg ik te horen of ik geslaagd of gezakt ben dus dat is best wel spannend. Ik ben erg zenuwachtig. Het gala is pas dinsdag. Het is erg laat, maar ik heb er best wel zin in. Ik zal de foto’s ook zeker met jullie delen.

Op dit moment is het erg rustig. Ik moet werken en ik sport wat. Ik ben bezig met nieuwe dingen voor mijn site dus nog even geduld. Ik heb eigenlijk een beetje vakantie. Nog even afwachten dus op volgende week. Eigenlijk zou ik het nu al willen weten, want het is zo spannend! Morgen ga ik voor mijn gala schoenen kijken. Ik ben een beetje laat, maar het zal vast wel goed komen. Gelukkig wordt het dit weekeind erg mooi weer dus misschien kunnen we voor de eerste keer dit jaar bbqen. Ik wens jullie een fijn weekeind!

EN: When I want to feel special and confident I always like to wear red and this time it is on my nails. I used the essence colour & go nailpolish. I couldn’t find the number of it so I’m sorry. I also used the NYC basecoat and I really like it because it dries really quickly. Next week is prom. We’re really late but better late then never. Tomorrow I will buy my shoes, hopefully. I will share them with you. Thursday I will know if I passed my exams so I am pretty nervous! This weekend it will be really nice weather in the Netherlands so maybe I will have my first bbq of the year! Have a nice weekend!!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Bright red

Geef een reactie

