Rimmel BB cream

Rimmel bb cream

Ik hoor je al denken, weer een bb cream. Ja, maar dit is mijn favoriete bb cream en ik ga jullie vertellen waarom.

Het is de Rimmel bb cream 9-in-1 met spf 25 in de kleur light. Er is ook nog een medium kleur, maar die past niet bij mijn huid.

rimmel bb cream

Rimmel beloofd veel.  Het zou mijn gezicht primen, moisturisen, mijn poriën kleiner maken, concealen, bedekken, gelijk maken, mat maken, verhelderen en beschermen. Dat zijn een heleboel beloftes en die maakt hij ook bijna allemaal waar. Ik heb alleen wat moeite met mijn poriën, want die zijn al erg groot en die laat Rimmel niet helemaal verdwijnen, maar hij maakt ze wel iets kleiner, maar dat is met de meeste foundations die ik gebruik. Hij dekt goed en hij beschermt zeker met de spf 25 die erin zit. Perfect voor de zomer dus!

swatch rimmel bb cream

Dit is de bb cream op mijn huid. Voor mij is die licht genoeg. Ik heb vaak het probleem dat de bb creams te donker zijn zoals die van Nivea, maar deze is voor mij precies de goede kleur. Als ik in de zomer bruiner ben geworden is die iets te licht, maar dan kan ik hem mengen met een andere foundation of wat bronzer opdoen. De bb cream is iets dikker dan een foundation, maar hij smeert erg goed uit en hij dekt goed.

DSCN1406

Tam tam tammm. Dit ben ik zonder make-up. Mijn gezicht is behoorlijk rood, vooral mijn voorhoofd. Ook had ik geen al te beste haardag. Later heb ik het in een knot gedaan, maar dat ziet er soms heel raar uit op de foto.

DSCN1410

Dit  ben ik met de bb cream op. Je kunt het vooral op mijn voorhoofd zien dat de bb cream goed dekt. Hij kan wel een beetje poederig overkomen dus daar moet je wel op letten. Eigenlijk hoef je hem niet meer af te poederen, omdat hij vrij mat is. Ik heb geen hele vette huid dus als je een vettere huid hebt zou ik hem misschien wel afpoederen.

DSCN1414

Hier heb ik de rest van mijn make-up op. Ik vind de bb cream er erg natuurlijk uitzien en hij blijft de hele dag goed zitten. Ik vind het erg fijn dat er spf 25 in zit, want dan heb ik altijd al de basis bescherming er al op zitten. Hij kost 9,99 dus dat is een hele redelijke prijs. Rimmel is vaak wel in de actie dus als je hem te duur vind kan je hem in de aanbieding kopen. Ik ben er heel tevreden over en dit is mijn favoriete bb cream tot nu toe!

EN: I love this BB cream from Rimmel. It’s my favourite. It costs only 9,99 euros and it covers really well. It doesn’t make my face shine like a discoball and it has spf 25 in it so I really like that for the summertime. The colour light fits me really well and I am really happy about that because my other bb creams are mostly too dark for me. It makes my skin look really natural and you don’t have to use a powder. This is my favourite bb cream!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Rimmel BB cream

Geef een reactie

