Geslaagd!!

wpid-img_20140612_190120.jpg

Ik wilde even een kleine update doen want IK BEN GESLAAGD!!!!

Om half twee was het spannende uur aangebroken. Man ik was zenuwachtig! Ik trilde en zweette. Ik werd gelukkig al na een kwartier gebeld, maar ik sta onderaan de namenlijst dus ik dacht dit is niet goed. Zenuwachtig nam ik de telefoon op. Ik ben nog nooit zo bang geweest voor onze telefoon. En ja hoor mijn mentor bracht me het goede nieuws: ik ben geslaagd! Ik heb maar een onvoldoende, 5.4 voor wiskunde. Helemaal niet slecht! Ik was echt zo bang voor een herkansing, maar dat was helemaal nergens voor nodig. Ik ben gewoon lekker geslaagd ^^

DSCN1515

We moesten onze vlag ophalen! YEAH GESLAAGD!! Ik ben echt super blij. Morgen moet ik mijn cijferlijst ophalen. Jullie zullen mijn vlag nog wel tegenkomen binnenkort. Zijn jullie ook geslaagd?

EN: I passed my exams! I am so happy!!! This year our school gave us a flag. Now I only have to wait until graduation. I can’t wait to get my diploma. YEAH!!! I’ve never been so afraid of a phone before but everything is okay. I am so happy right now!!! Did you passed your exams?

Love,

Eline

5 gedachtes over “Geslaagd!!

Geef een reactie

