Prom

IMG_0443

Vorige week was mijn gala en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik wat foto´s met jullie zou delen. Misschien halen jullie er nog nieuwe inspiratie uit voor als je zelf gala hebt. Mijn gala was in ieder geval ontzettend leuk!

Ik ging met een groep van zes en het was echt super gezellig! Een grote groep meiden bij elkaar die alleen maar plezier hadden. Iedereen zag er echt super mooi uit en we moesten natuurlijk met zijn allen op de foto in de tuin ^^

IMG_0478

Daar kwamen we dan! We waren vijfde in de rij en man wat was het spannend. Al die mensen staan te schreeuwen en klappen. Ik vond het best wel eng. Wat als ik val? We gingen gewoon lekker met de auto die we hadden versierd met bloemen en roze tule bij de ramen, maar dat zie je niet. We wilden er eigenlijk nog vlaggetjes aanhangen, maar die had ik in de auto laten liggen. Fail. Maar het gaat er niet om hoe je er heen gaat als je het maar gezellig hebt. Wij gingen eigenlijk met een hele grote groep mee, maar daar voelde we ons niet gemakkelijk dus gingen we zelf. Je ziet elkaar toch nauwelijks en iedereen is toch super vrolijk dus WHO CARES?

IMG_0486

Nog een groepsfoto! Het is echt super leuk om alle jongens in pak te zien die normaal allemaal stoer doen. Iedereen zag er echt ontzettend mooi uit en het was echt super gezellig. Gelukkig ben ik niet gevallen. Het is een wonder want al die stenen waren los en verspreid met zand ertussen. Ik geef je wel een tip. Draag liever geen naaldhakken, want die willen nog wel eens in het gras steken. Er zaten allemaal putjes in, haha. Je kan ook gewoon slippertjes meenemen als je niet goed op hakken kan lopen. Ik heb het diehard volgehouden, hoe weet ik niet.

005 (1)

Deze foto heeft mijn vader gemaakt en ik vind hem echt heel mooi. Het zusje van Yvonne had mijn haar gedaan. Ik had gewoon een mooie knot met wat losse plukjes. De ketting mocht ik van mijn moeder lenen en ik vind hem echt hel mooi. Ik had mijn make-up simpel gehouden, want je weet nooit wat je tegenkomt. Gelukkig had ik waterproof mascara zodat alles op zijn plek bleef zitten.

collage gala

En nog even een collage van een aantal foto’s. Ik wilde toch graag mijn schoenen delen. Ik ben er heel blij mee en ik heb er de hele avond op kunnen dansen. Het was echt een super geslaagde avond en we wilden nog niet naar huis. We hebben heel veel lol gehad en gedanst tot we er bijna bij neervielen. Ik zou echt iedereen aanraden om naar het gala te gaan!

EN: Here are some photos of my prom. I had an amazing night and I would reconmend everybody to go. It isn’t about the car or the dress. It is about your friends and that you’re having an amzing time!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Prom

Geef een reactie

