Plog 17-06-14

plog overzicht

Goedemorgen allemaal! Dit is mijn eerste plog en ik wilde het al een poosje proberen. Het was best wel een drukke dag en ik nam jullie mee.

DSCN1539

Ik begon de dag vrij rustig. Mijn voeten waren een beetje koud dus deed ik mijn fluffy sloffen aan. Hmm wat zijn ze zacht.

DSCN1540

Mijn make-up van de dag. Ik heb de cc cream en lipstick van essence op. Verder een beetje oogschaduw en mascara. Ik wilde het vandaag vooral simpel houden, want ik had een drukke dag voor de boeg.

DSCN1543

Outfit van de dag. Ik ben echt dol op deze top! Hij valt echt super mooi en hij draagt echt heel lekker. Later heb ik nog een blouse erover gedaan, omdat het me iets te fris was. Nu op naar school, want ik moest mijn kluisjes sleutel inleveren. Volgens mij was de conciërge niet al te blij, maar ik heb mijn geld terug. Toen door naar de stad. Het was behoorlijk druk door de markt dus ik kon niet echt op mijn gemak rondkijken. Ook voelde ik me niet helemaal op mijn gemak en kreeg ik honger dus toen besloot maar naar huis te gaan.

DSCN1544

Mijn tas puilde echt uit toen ik weer thuis kwam. Ik moest nog een cadeau kopen en ik had dringend een map nodig. Gelukkig was mijn tas groot genoeg en kreeg ik alles erin gepropt.

DSCN1545

Snack time! Ik had echt trek toen ik terug kwam van de stad en toen ik zag dat mam deze chocolade koekjes had gekocht kon ik het echt niet weerstaan. Ze zijn zo ontzettend lekker!

DSCN1557

Mini shoplog. Ik kocht deze sport sokken bij de Primark. Als ze ergens fijne sokken hebben dan is het wel bij de Primark. Ze zijn van goede kwaliteit en dat wil best wat zeggen. Ook kocht ik deze map, want ik moest nog een map hebben waar ik al mijn bonnetjes in kan doen, want anders raak ik ze allemaal kwijt en vervagen ze. Ook kocht ik dit schattige eendje bij de Flying Tiger.

DSCN1561

Sneak peak! Ik moest nog even een cadeautje kopen voor mijn vriendin die vrijdag haar examen/verjaardagsfeest viert. Ik hoop dat ze het leuk vind! Flying Tiger is echt de beste winkel voor als je nog een leuk creatief cadeautje zoekt. Natuurlijk moest er ook even een kaart bij.

DSCN1560

Ik had dit boek gereserveerd bij de bibliotheek. Ik ben momenteel weer Harry Potter aan het herlezen. Helaas heb ik ze niet zelf in mijn bezit dus zal ik ze moeten reserveren bij de bieb, want ze zijn altijd uitgeleend.

DSCN1563

Geen speciale lunch vandaag. Twee broodjes, eentje met ham en de andere met hagelslag. Later nam ik ook nog een cracker en een schaaltje yoghurt, want die had ik nog niet op. Ik had nogal honger na de stad, maar ik merk dat als ik tussen de middag wat uitgebreider lunch dat ik dan geen trek krijg in de middag dus dat voorkomt dat ik ga snoepen.

DSCN1564

Ik heb mijn bonnetjes gekopieerd en aan mijn blog planning gewerkt. Ik ben echt dol op lijstjes. Ik maak ze echt overal voor. Zijn jullie al benieuwd naar de volgende posts? De rest van de middag heb ik aan mijn blog gewerkt en wat gelezen in mijn boek en tijdschrift.

wpid-20140617_173217.jpg

Pizza!!! Ziet deze er niet super lekker uit? De ham hoort er trouwens op. Verder zat er mozzarella, gedroogde tomaatjes en spinazie op. De gedroogde tomaatjes gaf het een beetje een rare smaak. Van mij hadden er iets minder op gemogen, maar het was een lekkere pizza ^^

Toen moest ik door naar het werk. Het was zo ontzettend veel. Ik dacht dat er nooit een einde aan kwam.

Vonden jullie deze plog leuk om te lezen en vinden jullie het leuk als ik dit vaker zou doen?

EN: Goodmorning! Today I have my first plog for you. I wanted to try it and I hope you like it. Did you liked reading it? Today I went shopping, worked on my blog and had a nice pizza. It was a bussy day and I also had to work.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Plog 17-06-14

Geef een reactie

