Miss sporty nailpolish

DSCN1506

Zoals jullie weten heb ik een kleine obsessie voor nagellak en toen ik deze twee kleurtjes zag moest ik ze gewoon hebben.

Ik kwam eigenlijk alleen voor deze prachtige hemelsblauwe kleur, maar er was een actie dus koos ik deze licht oranje kleur erbij. Ik ben er heel erg blij mee en ik zal met jullie delen wat ik ervan vindt.

Ik heb de kleur 470, een prachtige hemelsblauwe kleur, en de kleur 466, een licht oranje kleur. Ik dacht eerst dat hij meer koraal was, maar hij bleek toch echt oranje te zijn. Op de foto’s lijkt hij donkerder dan dat hij in het echt is.

DSCN1568

Dit is 470. Ik had hem op een andere blog gezien en ik moest hem ook hebben. Ik was al zo lang op zoek naar deze kleur en nu heb ik hem eindelijk! Hij kan overal bij en hij is zo lekker zomers! Hij staat ook heel mooi bij een gebruinde huid later in de zomer dus ik zal deze nog veel dragen! Ik droeg hem op mijn tenen naar het gala en het gaf net iets extra’s aan mijn outfit.

DSCN1511

Dit is 466. Hij lijkt donkerder dan dat hij is. Het is oranje, maar niet een in your face kleur oranje. Ik ben er erg blij mee. Ik draag erg graag oranje op mijn nagels en nu is hij natuurlijk perfect voor het WK. Ook hier ben ik erg blij mee, alleen had ik gehoopt dat hij net iets meer roze was, maar ik blij zoeken naar de perfecte koraal roze kleur.

Ik ben heel erg blij met deze twee lakjes. Ik vind wel dat ze streperig lakken. Je hebt wel twee laagjes nodig. Verder ben ik er heel erg blij mee. Ze blijven erg goed zitten en ze glanzen ook mooi. Ze gaan er wel iets lastiger af dan andere lakjes die ik heb, maar ze blijven wel lang zitten. Ze waren maar 1,99 per stuk dus voor het geld hoef je ze niet te laten liggen. Ik heb er weer twee zomerse lakjes bij!

EN: I got these two Miss sporty nailpolishes in the colour 470 and 466. I really like both colours. They don’t chip really fast and they dry pretty quickly. I needed two coats and they don’t apply smooth. They cost only 1,99 euros so you don’t have to leave them for the money. I am really happy with them and I have two new nailpolishes for the summer!

Love,

Eline

6 gedachtes over “Miss sporty nailpolish

Geef een reactie

