Gevulde broodjes

gevulde broodjes

Ik heb weer een lekker recept voor jullie. Het is erg simpel en je kan het aan je eigen smaak aanpassen.

DSCN1430

Je kan heel veel verschillende groentes gebruiken hiervoor. Ik gebruikte dit keer:

  • gehakt (kip kan ook)
  • twee paprika’s (ik gebruikte de helft van elke kleur)
  • 1 ui
  • wat knoflook
  • mais (of andere groentes)
  • broodjes

DSCN1436

DSCN1439

Je begint met het gehakt en de uien te bakken. Je kan de knoflook erbij doen en maar wachten tot ze goed gebakken zijn. Dan gooi je de groentes naar keuze erbij. Ik had paprika en mais, maar je zou ook courgette kunnen gebruiken of champignons.

DSCN1445

Je hoeft dan alleen het brood aan de bovenkant open te snijden en hem uit te hollen. Ik had er balletjes van gerold en nog even gebakken in de pan, maar dat is aan jou.

DSCN1446

Je zou er eventueel nog soep bij kunnen eten, maar de broodjes vullen behoorlijk.

DSCN1440

En klaar is kees. Een lekkere en simpele maaltijd. Je zou er nog kaas overheen kunnen strooien, maar dat was ik vergeten.

EN: This is a really easy recipe. Just hollow the bread. Choose your vegetables and bake them in a pan with the meat. Then you just have to fill the bread and you’re done. You can eat some soup with it. It is really simple and it tastes really nice. You can also throw some cheese over it but I forgot that but it tasted just as good.

Love,

Eline

Geplaatst in: Food

4 gedachtes over “Gevulde broodjes

Geef een reactie

