Kruidvat bodylotion silk

DSCN1583

Het is lekker weer buiten. We moeten onze benen en armen weer showen en een bodybutter is fijn in de winter, maar in de zomer willen we wat lichters. Daar is deze bodylotion van de Kruidvat perfect voor. Ik heb de silk macadamia oil bodylotion en ik kan je alvast zeggen dat hij erg lekker ruikt.

DSCN1591

Het is een erg grote fles van 400 ml. Ik vind dat meestal wel fijn, want dan kan je er lekker lang mee doen. De verpakking ziet er goed uit. Lekker simpel zonder poespas.

DSCN1589

Het heeft een klik dop. Ik van dat persoonlijk erg fijn met bodylotions, want anders zijn mijn handen helemaal vet en dan krijg ik de dop er niet goed op gedraaid en dan is die helemaal vettig. Het wordt wel vies, maar als er veel restjes zitten kan je die er ook even afvegen met een watje.

DSCN1584

De achterkant. Volgens de verpakking is Kruidvat Bodylotion Silk gemaakt om de huid weer zo zacht als zijde te laten aanvoelen en subtiel te laten glanzen. Er zit macademia olie en en helpt de huid hydrateren, beschermen en verzorgen. Trekt snel in en geeft een huid die gezien mag worden.

DSCN1577

Ik weet niet of je het goed kan zien, maar de bodylotion laat je dus echt glanzen. Er zitten heel veel glitters in. Ik wist dat niet toen ik hem kocht en toen ik hem opsmeerde en in de zon ging zitten glitterde ik helemaal. Het was wel subtiel, maar als je daar niet van houdt zou ik hem afraden.

Hij trekt redelijk snel in en hij plakt niet. Hij voedt mijn huid goed en mijn huid voelt lekker zacht. De geur is ook echt heel lekker. Het is bloemig, maar niet overweldigend. Het is heel subtiel en ik vind het een hele lekkere geur, zeker voor de zomer. Het is een hele fijne bodylotion voor als je geen dikke bodybutter wilt gebruiken. Je moet er wel op letten dat er glitters inzitten. Ik wist dat van te voren niet en dat vond ik wel jammer, want dan had ik misschien een andere gekocht. Goed de verpakking lezen dus de volgende keer. Ik vind het een fijne bodylotion en hij ruikt echt heel lekker. Voor de prijs hoef je hem ook niet te laten liggen, want hij komst maar twee euro.

EN: This bodylotion from Kruidvat smells really nice. It smells like flowers but it isn’t overwhelming. It does has shimmer in it. I didn’t knew that, so I was surprised when I stepped into the sun. But I really like this, especially for the summertime because it isn’t as thick as a bodybutter and it isn’t greasy. The packaging is simple but I like it. It has 400 ml so you can use it for a long time. I am really happy with it and it costs only two euros.

Love,

Eline

8 gedachtes over “Kruidvat bodylotion silk

  1. Eva V. zegt:

    Ik vind toch dat de macademia olie vrij laag in de ingrediëntenlijst zit, en ik ben persoonlijk niet zo aan de glittertjes, maar wel leuk en volledig geschreven!!

Geef een reactie

