Graduation

DSCN1600

Gister was het de dag, de uitreiking van mijn havo diploma. Het was super gezellig, maar het begon wel met wat stress.

DSCN1593

Natuurlijk hoort er bij een diploma een mooie bos bloemen. Deze bloemen had ik van mijn oma gekregen. Ik ben er super blij mee en een bos bloemen is altijd feestelijk.

Mijn diploma uitreiking begon al goed. Ik dacht dat het een half uur later begon dus toen ik hoorde dat we er al om vier uur moesten zijn schoot ik even in de stress. Gelukkig kon mijn oma mij snel brengen, maar ik had nu niet zo veel tijd om mijn make-up te doen. We moesten een kopie van ons diploma alvast ondertekenen en we kregen ons vignet. Ik koos een rode, want die sprong er lekker uit.

DSCN1599

Toen iedereen er eindelijk was konden we naar beneden. Ik liep voorop met een vriendin en we werden onder leiding van muziek toegejuicht en we betraden de aula waar de uitreiking was. We waren blijkbaar in groepen verdeeld en ze lieten onze eerste en laatste schoolfoto zien, auch. Ik zat in de groep die veel gegroeid was en dat was de eerste groep dus ik was er al snel vanaf. Ik ben het er volop mee eens en ik vond het heel leuk dat ik in die groep zat. Ik heb veel tegenslagen gehad, maar ik ben er altijd positief uitgekomen en ik ben als persoon zeker gegroeid.

Ik heb nu eindelijk mijn diploma. Ik heb het afgerond, een hele mijlpaal en nu kan ik verder.

EN: Yesterday was graduation. I’m finished and now I am ready to go foreward. We were categorized and I was one of the people that grew the most. I totally agree with it. It wasn’t always easy but I did it and I really grew as a person. I had a lot of fun and I will miss it but I am ready for a new chapter of my life.

Love,

Eline

15 gedachtes over “Graduation

  1. Florentine zegt:

    Wat goed! En de pabo lijkt me ook heel gaaf, veel plezier! En natuurlijk een hele fijne vakantie 💕💕
    X Liefs, Florentine

  2. Myrthe zegt:

    Gefeliciteerd met je HAVO diploma! Als het goed is heb ik die volgend jaar, ik ben benieuwd wat ze op mijn school laten zien (zoals de schoolfoto’s bij jou), haha. Geniet van je vakantie!

Geef een reactie

