Plog 30-06-2014 dagje Utrecht

DSCN1604

Hoi allemaal, gister ben ik naar Utrecht geweest. Het was een super leuke dag en die wilde ik graag met jullie delen.

DSCN1605

De dag begon met een lekker zonnetje en ik las wat blogposts. Dit is een nieuw blog en ik wilde hem graag met jullie delen.

DSCN1606

Doordat ik iets te lang op mijn computer bezig was had ik weer eens haast en was mijn outfit en make-up vrij simpel.

DSCN1607

Gelukkig haalden we de trein. Utrecht here we come!

DSCN1612

De broodjes van La Place zijn echt zo lekker! Dit keer nam ik er eentje met kip en een lekkere chocomel.

DSCN1614

Een paar lange uren later puften we neer bij de hema voor een welverdiende looppauze. Ik vond dit plantje super schattig en ik zette hem maar al te graag op de foto.

DSCN1619

Na een dagje shoppen weer terug in de trein naar Eindhoven. Het was echt super gezellig, maar mijn voeten deden wel echt heel veel pijn. Ik moet toch maar eens nieuwe schoenen aanschaffen. We maakten trouwens gebruik van tienertoer dus mocht je zelf nog iets willen gaan doen met je vrienden en je bent onder de 18 dan is het zeker een aanrader!

DSCN1620

Hmmm lekker eten. Gehakt schnitzel met aardappels uit de oven en snijbonen. Het was echt super lekker!

DSCN1622

Lekkere sla en yoghurt na ^^

DSCN1623

Toen ik deze haarspeld zag moest ik hem hebben! Ik vind hem echt prachtig.

DSCN1624

Het werd weer eens tijd dat ik goed ging oefenen. De laatste tijd ben ik een beetje lui geweest met oefenen, maar nu moet ik toch echt weer aan de slag!

DSCN1626

Ik lakte mijn nagels met deze mooie lichtroze kleur van de hema! Ik kreeg hem voor mijn diploma van mijn tante en ik vind hem echt heel erg mooi!

DSCN1628

Nog even lekker bloggen met deze gezonde snack ^^ Ik wil jullie allemaal bedanken voor al de lieve reacties op mijn bloemen foto’s. Jullie zijn echt top! Ik ga zo nog even film kijken met mijn moeder en dan lekker slapen, want mijn voeten zijn helemaal leeg en ik ben best moe van al het lopen. Het was echt een hele leuke dag. Morgen, eigenlijk vandaag, ¬†moet ik weer werken, bloggen en naar de dokter.

EN: Today I went to Utrecht and I had so much fun! I ate a lot of food and I finally played the piano. I really should practice more. I painted my nails with this lovely pink colour that I got from my aunt for my graduation, I really like it. I ended the day with some fruit and some blogging. I will watch a movie with my mum later and tomorrow, so actually today, I have to work, blog and go to the doctor.

Love,

Eline

2 gedachtes over “Plog 30-06-2014 dagje Utrecht

Geef een reactie

