Catrice liquid liner

DSCN1637

Ik heb een haat liefde verhouding met eyeliner. Ik had het eigenlijk al opgegeven, maar toen ik deze liquid eye liner zag werd ik toch wel weer nieuwsgierig. Zou het me hier wel mee lukken?

DSCN1639

Ik heb de kleur 010 Dating Joe black. De swatch zag er al goed uit. Je kan er dikke en dunne lijnen mee zetten. Hij dekt ook goed en is erg zwart. Dat vind ik wel het voordeel van liquid liners. De stiften drogen snel uit en dekken meestal niet goed. Hij ziet er dus al goed uit.

DSCN1631

Dit is het resultaat geworden. Hij kan natuurlijk strakker, maar ik ben nog geen pro. Ik was al heel blij dat ik een beetje een normale wing kon zetten. Wattenstaafjes waren zeker nodig, maar ik ben blij met resultaat.

DSCN1635

Ik had mijn bril afgedaan zodat je het beter kan zien. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Hij is niet waterproof, maar dat is niet zo erg, want hij bleef goed zitten en ik kreeg hem er makkelijk af. Ik vind hem heel fijn in gebruik. Ik moet wel nog wat oefenen, maar ik ben er erg blij mee. Het kwastje is erg fijn en hij is zwart genoeg. Ook droogt hij vrij snel en blijft hij de hele dag zitten zolang het droog is. Ik vind hem erg fijn en zou hem zeker aanraden.

EN: I have a love hate relationship with eyeliner but I really wanted to try this one. It is really black and it stays in place all day even tough it isn’t waterproof. I really like it. It applies really smoothly and one layer is enough. I still need to practice with a good wing but I like it for now. I am really happy that I bought this eyeliner and I would absolutely reconmend it.

Love,

Eline

4 gedachtes over “Catrice liquid liner

Geef een reactie

