Rome tips?

colloseum

Ik ga binnenkort naar Rome en ik vroeg me af of jullie nog tips voor me hadden? Ik ben er nog nooit geweest en ik heb er heel erg veel zin in. Wat mag ik absoluut niet gemist hebben?

EN: I will be visiting Rome verry soon and I was wondering if you have any tips for me? I’ve never been there and I am really excited! What do I have to see?

Love,

Eline

Photo

4 gedachtes over “Rome tips?

  1. sysje77 zegt:

    -Naast het colloseum het park (optijd heen gaan want wij waren daar te laat voor)
    -Het colloseum (er om heen) met zonsondergang, echt heel mooi om fotos te maken.
    -De drukke winkelstraatjes waar als je een zijstraat pakt niemand meer tegen komt (je kan ook een kerk binnen gaan die niet op de route ligt, zeer aante raden vanwege de rust en de koelte)
    -En reizen met de metro daar vind ik ook iets wat je echt gedaan moet hebben, het is leuk natuurlijk maar het is ook super goedkoop en je bent snel van de ene plek naar de andere voor een dagkaart is het maar iets rond de €1.50
    Heel veel plezier!!!

  2. Nienke zegt:

    Gaaf! Ik ben er al twee keer geweest, en ga deze zomer weer :) Ik weet nog niet precies wat ik graag wil zien, maar ik heb bijna een hele week dus tijd genoeg :) Zal eens de tips van jouw lezers bekijken :D

  3. Nienke zegt:

    Een tip is trouwens wel om in vaticaanstad de basiliek in te gaan en de trappen te beklimmen! Erg bijzonder, en de uitkijkpunten (één bovenin de kerk, één bovenop) zijn echt adembenemend mooi <3 Je betaalt wel wat entree maar niet heel veel geloof ik.

Geef een reactie

