Blogs I love

PicMonkey Collage

Je blog is een vis in de grote oceaan en je hebt lang niet alle blogs gezien. Daarom deel ik vandaag een aantal grotere en kleine blogs die ik ontzettend leuk vind om te lezen en zeker de moeite waard zijn.

Floren10e

Florentine blogt nog niet zo heel lang, maar ik vind haar blog echt ontzettend gaaf. Vooral haar verslag van haar reis naar Amerika vind ik zo inspirerend. Het is mijn droom om dat ook te doen en om dan al die foto’s te zien, dat vind ik echt heel leuk. Ze blogt over lifestyle, beauty en fashion en haar foto’s zijn heel erg mooi.

anouckplume

Ik heb een zwak voor pastelkleurige layouts en laat Anouck dat nou net hebben. Ze is super creatief en haar Etsy shop is zeker de moeite waard. Ik vind haar stijl heel erg fijn om te lezen en ik vind haar foto’s ook erg mooi.

emmylinea

Emmylinnea maakt echt prachtige foto’s. Dat is de reden waarom ik haar volg. Ik kan de tekst niet lezen en mijn computer wil het maar niet vertalen, maar ik kijk iedere keer vol verbazing naar de prachtige foto’s die ze maakt. Als je van mooie foto’s houdt is het zeker een aanrader.

Anniek

Anniek heeft nog geen hele grote blog, maar ik vind het elke dag weer een plezier om haar blog te lezen. Ze schrijft vooral over lifestyle en de foto’s van haar eten zien er elke week zo ontzettend lekker uit! Ze maakt ook regelmatig outfit foto’s en ik vind het heel leuk om een kleinere blog te zien groeien.

Kristel

Kristel maakt echt prachtige foto’s. De artikelen zijn meestal vrij kort, maar meestal draait het om de foto’s. Ik vind ze altijd echt ontzettend mooi en ik wordt altijd weer geïnspireerd om zelf weer te gaan fotograferen.

danielle

Daniëlle is wederom een hele goede fotografe. Ik vind het altijd zo fijn om mooie fotografie blogs te bekijken. Haar foto’s zijn altijd heel fris en licht. Ik vind haar stijl van fotograferen heel erg mooi.

Dit waren de blogs die ik aanraad. Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik!

EN: These are some blogs I reconmend and I hope you enjoy them as much as I do.

Love,

Eline

8 gedachtes over “Blogs I love

Geef een reactie

