How I store my make-up

DSC_0161

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn make-up en andere dagelijkse producten opberg. Ik vind het met make-up best lastig, want soms denk ik echt waar moet ik het toch laten, maar ik heb nu een fijne manier gevonden om alles op te bergen.

DSC_0155

Dit is mijn plank met alle producten die ik gebruik die te maken hebben met make-up en body. Het is een beetje een rommeltje, maar het werkt voor mij.

DSC_0162

Ik heb mijn make-up verdeeld in drie groepen dus ook drie mandjes. Ik heb een mandje met gezichtproducten, oogproducten en lipproducten. De mandjes komen van hema. Voor mij werkt het op dit moment, maar ze zitten zo goed als vol dus als ik meer make-up ga kopen dan moet ik nog een paar extra mandjes kopen of iets anders bedenken.

DSC_0166

Mijn nagellak zit in een doosje, maar die zit al vol dus ik heb er nog een paar voor staan tot ik weer meer ruimte heb. Daarachter heb ik een pot bodybutter staan en daarop staan mijn haar producten. Ik heb de overige mini douchegels in een glazen pot staan en mijn haarborstels en elastieken zitten weer in een andere doos. Dozen werken voor mij erg fijn, omdat ze zo niet alle kanten op vliegen.

DSC_0169

Bij de drie kleine mandjes kwam deze grote en daarin heb ik mijn deo, parfum en bodylotions staan. Ook zitten er nog wat reinigings producten in en douchegels. Bovenop liggen mijn pufs voor mijn astma zodat ik er makkelijk bij kan.

DSC_0174

Op de plank erboven heb ik nog wat watjes liggen en reinigingsdoekjes. Ook ligt er mijn grote Only You oogschaduw palette. Dat paste niet meer bij de onderste plank en ik vind dit er makkelijk, want dan valt hij ook niet stuk.

Dit is dus de manier waarop ik mijn make-up opberg. Hopelijk hebben jullie er iets aan. Hebben jullie nog tips voor het opruimen van je make-up?

EN: Today I will be showing you how I store my make-up. I put most of it in boxes because it works the best for me so it won’t be flying around. The only problem is that they’re almost full so I need to buy some new ones or store them in a different way. Do you have any tips for storing your make-up?

Love,

Eline

5 gedachtes over “How I store my make-up

  1. ingewm zegt:

    Aaah ik doe het echt op precies dezelfde manier zo met die mandjes! Heel fijn, al merk ik dat ik nogsteeds geen goede plek heb voor mijn palletten!
    Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X

Geef een reactie

