Wreck this journal #1

DSCN1660

Eindelijk heb ik er een, mijn eigen Wreck this journal.

DSCN1664

DSCN1663

Ik wilde er al heel lang een. Een vriendin van mij had er een en ik vond het een super leuk idee. Helaas verkochten ze in Eindhoven alleen de Nederlandse versie en dat vond ik toch minder leuk, maar toen ze in Den Haag was zag ze hem liggen en nam ze hem voor me mee. Ik heb echt super veel zin om erin te gaan tekenen in de vakantie. Zouden jullie het leuk vinden als ik mijn tekeningen zou delen?

EN: Finally I got a Wreck this journal. A friend of mine had one and I loved the idea. Unfortunately they didn’t sell them in Eindhoven so when she was in Den Haag she saw the English version and she bought it for me. I am really happy with it and I can’t wait to draw into it. I will take it with me on my vacation so I won’t be bored. Would you like me to share my drawings?

Love,

Eline

5 gedachtes over “Wreck this journal #1

Geef een reactie

