Handcare

DSCN1652

Handverzorging is niet iets waar we veel over praten, maar het is eigenlijk wel belangrijk, want wat zou je zonder je handen moeten? Iedereen wil toch verzorgde en zachte handen. Ik laat jullie mijn routine zien en geef tips.

DSCN1655Als mijn handen vies voelen of droog zijn dan gebruik ik graag eerst de desinfecterende gel van Kruidvat. Ik vind hem erg fijn en hij doet wat hij moet doen. Ik vind hem erg fijn voor als mijn handen plakkerig voelen of gewoon vies. Het is belangrijk om je handen goed te hydrateren, want niemand wil droge handen. Zeker na het werk voelen mijn handen heel erg droog en dan gebruik ik het liefst de handcreme van Vaseline. Hij ruikt echt super lekker! Ik heb de kleine versie, want die kan ik makkelijk meenemen en je kan hem ook op andere plekken gebruiken als je wilt.

DSCN1656Ik heb vrij sterke nagels van mezelf dus ze scheuren niet heel snel, maar toch wil ik ze goed verzorgen, want vieze nagels zijn nooit mooi om te zien. Ik vijl ze het liefst, daar worden ze ook sterker van. Heel af en toe verzorg ik mijn nagelriemen. Ik weet dat ik dat vaker moet doen, maar dat is een van die dingen die er wel eens inschiet.

DSCN1658

Bij mooie handen hoort natuurlijk nagellak! Ik raad het zeker aan om een basecoat te gebruiken. Je wilt niet dat je nagels geel worden. Het is mij overkomen en het is niet pretty. Ik ben momenteel echt verliefd op dit kleurtje van Anny, hij is zo lekker zomers ^^ Dit is mijn handcare routine. Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt!

EN: Handcare is really important but we don’t really talk about it. I start with desinfecting my hands because I don’t want them to be sticky. I like to bring these two products with me all day so I can moisturise my hands and kill those germs. This handcreme from Vaseline smells amazing and I love the pink packaging! I also vile my nails because nobody wants long and dirty nails. I am obsessed with this colour from Anny. It brings me in the summer mood! I hope you like this artikle and I will see you soon.

Love,

Eline

12 gedachtes over “Handcare

  1. Florentine zegt:

    Super leuk artikel!!! Ik heb nog nooit desinfecterende handgel gebruikt (don’t judge me) haha!
    Wat een gave kleur heeft die Anny nagellak trouwens ღ
    XX Liefs, Florentine

  2. Rosie zegt:

    Leuk artikel! ik gebruik de desinfecterende handgel van Kruidvat ook graag, ik vind die ieniemienie balletjes die er in zitten helemaal fijn en fris haha! ;p

    Liefs Rosie

Geef een reactie

