Nike Air Max Thea

Nike Air Max Thea

Dit zijn ze dan, mijn eerste Nike Air Max! Iedere keer als ik over straat liep en ik zag mensen met air max dan dacht ik die wil ik ook en nu heb ik ze eindelijk. Ik weet dat sommige mensen ze afschuwelijk vinden en dat vond ik vroeger ook, maar toen ik deze zag werd ik verliefd.

Nike air max thea

Ik had eigenlijk nog nieuwe schoenen nodig waar ik lang op kon lopen en staan. Na het werken had ik altijd last van mijn voeten of als we een dag weg gingen deden mijn voeten altijd zeer. Met Rome in het vooruitzicht had ik echt nieuwe schoenen nodig. Ik was afgelopen woensdag in Rotterdam en bij de JD Sports zag ik deze. Ik had al Vans gepast maar die waren het toch net niet. Ik moet wel heel erg wennen, want het zijn wel sportschoenen ze lijken wat groot aan mijn voeten, maar ze zitten echt super lekker. Hiermee kan ik heel Rome afstruinen zonder al te pijnlijke voeten te krijgen. Wat vinden jullie van Air Max?

EN: I finally have new shoes. I really needed some shoes where I could walk in all day without having painfull feet. After work my feet were sore and with Rome in the upcomming view I really needed new shoes. I found them at JD Sports in Rotterdam. I already tried Vans but they weren’t it. I have to get used to them because they really are sportshoes and they can look a little bit big at your feet but they are really comfy and in Rome these will be fine. What do you think about Nike Air Max?

Love,

Eline

8 gedachtes over “Nike Air Max Thea

Geef een reactie

