My travel make-up bag

DSCN1679

Hoi allemaal, het is vakantietijd dus het leek me leuk om te delen wat ik mee neem op vakantie. Ik ga dit jaar met het vliegtuig dus het kan iets anders zijn dan als je met de auto gaat. Ik moest wel goed opletten want het zakje is best wel klein.

DSCN1675

Ik begin met de vloeibare producten die als je met het vliegtuig gaat in een zakje moet doen. Je mag maximaal 1 liter meenemen en per product maximaal 100 ml.

DSCN1673

Dit zijn alle producten die ik meeneem. Ik heb wat mini’s ingeslagen. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze bevallen, want zo kan ik op een leuke manier nieuwe producten testen. Kwa deo moet je in de gate houden dat je geen spuitbus mag meenemen dus moet je een roller meenemen. Ik zag er eerst een beetje tegenop, maar nu ben ik om. Roller deo’s zijn echt heel fijn. Op gebied van make-up neem ik niet zo heel veel mee. Mijn dagcreme en bb cream en mijn wenkbrouwgel. Ik heb niet zo veel zin om heel lang voor de spiegel te staan voor mijn make-up.

DSCN1676

Nu de rest van mijn make-up. Ik heb alles in dit tasje gepropt. Ik neem drie kwasten mee en vooral lipproducten. Die kunnen je in een keer een hele andere look geven. Ook mijn poeder is erg belangrijk, want het zal best warm zijn in Rome en alles moet op zijn plek blijven zitten. Ik neem natuurlijk ook nog een tandenborstel enzo mee maar dat vond ik niet zo belangrijk om te laten zien.

Dit is al mijn make-up die ik meeneem op vakantie. Ik heb niet zo heel veel, want ik mag niet heel veel meenemen en het is vakantie dus ik hoef niet echt veel make-up op te doen. Ik ben maar 5 dagen weg en ik wil nog wel wat mee terug kunnen nemen zonder het te moeten afstaan aan de douane, omdat ik te los ben gegaan.

EN: This is what I take with me in my make-up bag to Rome. I only go for five days so I don’t bring too much with me. I will be flying so I can’t bring a lot with me and I still want to be able to shop there and go a little bit crazy. My make-up will be simple because I don’t want to spend the whole morning in front of the mirror and with some lipproducts you can spice up your look. I also take some sunscreen and my toothbrush but I didn’t really find it so special to show. So this is my travel make-up bag.

Love,

Eline

5 gedachtes over “My travel make-up bag

  1. Nienke zegt:

    Wanneer vlieg je, en met welke maatschappij? Ik baal wel een beetje van het feit dat je echt weinig dingen mag meenemen in je handbagage, een koffer erbij was zooo duur! Roldeo here I come :(

Geef een reactie

