Rome diary #1

DSCN1685

Zondag was het zo ver, ik ging eindelijk naar Rome!!

Ik begon de dag met 5 km hardlopen. Ik wist dat ik de komende paar dagen niet fanatiek zou gaan sporten, als je al het wandelen niet mee telt, dus besloot ik om toch maar te gaan. Het ging redelijk goed dus ik begon de dag goed. Dan nog wat laatste dingetjes inpakken en ready to go!

DSCN1683

Toen we op het vliegveld aankwamen bleek dat ons vliegtuig een uur vertraging had. Daar zaten we dan met onze koffers, en maar wachten. Uiteindelijk kwam het vliegtuig opdagen, maar het was super bewolkt dus konden we bijna niets zien uit het raampje.

DSCN1686

Toen we eindelijk ons hotel gevonden hadden waren we natuurlijk uitgehongerd. We gingen trouwens met de bus van het vliegveld naar Rome, heel handig, maar je wordt er wel misselijk van. Het verkeer in Rome is echt gestoord! Als je aan Italië denkt dan denk je natuurlijk meteen aan pizza! Ik had er een met salami en kaas, yummy.

DSCN1785

Toen was mijn eerste dag in Rome al weer om. Het was vooral een reis dagje en ik heb niet zo heel veel foto’s gemaakt, maar dat maak ik de komende paar dagen weer goed. We waren erg moe dus gingen we een beetje op tijd slapen, want de volgende dag hadden we een drukke dag tegemoet, namelijk het Vaticaan!

EN: Sunday I finally went to Rome and I started the day with a 5 km run. I knew that I wasn’t gonna sport a lot so I wanted to start my day in a healthy way. Our flight was delayed so we had to wait for a long time but when we finally arrived at the hotel we were really hungry. When you think of Italy I think of pizza so I got one! This one had salami and cheese. I really liked it. We went to bed a little bit early because the next day we had a bussy day, we went to the Vatican!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Rome diary #1

Geef een reactie

