Tag: 15 dingen die niemand vraagt

DSCN1763

Het is weer tag time! Ik heb al een poosje geen tag gedaan en toen ik deze bij Jennie zag wilde ik heb super graag overnemen, dus laten we maar beginnen!

1. Slaap je met de deuren van je kleding kast open of dicht? Ik slaap met de deuren dicht. Ik heb liever niet dat er iets in mijn kast vliegt, maar het maakt me eigenlijk niets uit.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels? Haha jup, maar alleen als ze lekker ruiken anders hoef ik ze niet. Ze zijn zo schattig en ze komen altijd wel een keer van pas. Zeker als je weer op reis gaat, want dan hoef je niet zo veel mee te nemen.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt? Nee en ik zie het nut er niet van in. Al ken ik wel iemand die er eentje heeft…

4. Gebruik je to-do lijstjes? Ja!! Ze zijn mijn lifesavers. Ik gebruik ze voor alles, mijn blog, school, vakantie ga zo maar door. Ik ben ook echt verslaafd aan notitieboekjes ^^

5. Heb je sproeten? Nee helaas niet. Vroeger had ik ze wel, maar nu zijn ze eigenlijk een beetje weg. Ik vind het wel jammer want ik vind ze zo leuk bij anderen.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast? Wie heeft dit niet? Vooral vroeger toen we heel lang met de auto moesten naar Oostenrijk en er maar geen stopplekken waren met wc’s dus dan moest het wel.

7. Hoe groot is je bed? OEEEE spannend.Ik heb een waterhemelbed met gordijnen.  Nee hoor, ik heb een normaal eenpersoonsbed. Anders zou het nooit in mijn kamer passen!

8. Ben je lui? Ik vind mezelf niet lui. Ik sport graag en ben graag bezig, maar ik heb ook mijn dagen dat ik lekker niks wil doen. Door mijn astma wordt ik soms sneller moe dus dan kan ik lui overkomen, maar dan ben ik gewoon moe. Ik ben liever lekker bezig, vooral buiten en met sporten.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert? Ja, het hele gedoe in Oekraïne. We zouden die lichamen gewoon terug moeten krijgen en ze zouden allemaal moeten ophouden met ruziën. Oorlog is nergens goed voor, daar niet en in Gaza ook niet. Los je problemen gewoon op, op een normale manier.

10. Kauw je op pennen en potloden? Nee, maar de haakjes breken wel altijd af, oeps.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? Nee, ik ben er wel een keer wezen kijken, maar ik was heel erg verlegen dus deed ik het maar niet.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms? Ja! De laatste film die ik gezien heb is Frozen en ik vond het echt een topfilm!

13. Tel je de treden als je de trap op loopt? Eigenlijk tel ik meestal de treden als ik de trap af loopt. Ik doe het nog steeds, ik weet eigenlijk niet waarom.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? Misschien…

15. Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken? Ten eerste heb ik geen auto en geen rijbewijs dus ik weet helemaal niks van auto’s, maar als ik het zou moeten weten dan google ik het wel of ik vraag iemand te hulp. Op dit moment zou ik het echt niet weten.

Iedereen mag deze tag overnemen. Als je hem overneemt stuur me dan een linkje, want ik zou het super leuk vinden om jullie antwoorden te lezen!

Love,

Eline

7 gedachtes over “Tag: 15 dingen die niemand vraagt

Geef een reactie

