Rome diary #4

DSCN1791

Woensdag was de een na laatste dag in Rome, maar ook de warmste. Aangezien we de belangrijkste dingen hadden gezien besloten we het lekker rustig aan te doen en naar het strand te gaan.

DSCN1789

We gingen met de metro naar het strand. Het is heel makkelijk en het duurt helemaal niet zo heel lang vanuit Rome. Wij hebben er ongeveer 45 minuten over gedaan. Het zand is echt heel heet dus vergeet je slippers niet! Vergeet ook niet je voeten in te smeren, want het is dus niet fijn als je voeten verbranden…

DSCN1798

Toen we terug liepen naar de metro zagen we deze prachtige bloemen! Ik vond ze zo mooi!

DSCN1800

Lekker eten! Dit was echt de heetste pizza die ik ooit op had! Mijn mond stond in brand, maar hij was wel echt heel lekker al had ik de rest van de avond nog last van mijn tong.

DSCN1809

Toen we terug liepen zag ik deze super schattige oude Fiat 500! Ik vind het zulke leuke autootjes!

EN: Wednesday was almost our last day and we saw most of the touristic stuff so we tought because it would be really hot that we could go to the beach! It was really nice! The sand was so hot! On the way back I saw those beautiful flowers. I ate the hottest pizza ever. My tongue burned the rest of the night! We saw this cute old Fiat 500. I love those cars ^^

Love,

Eline

2 gedachtes over “Rome diary #4

  1. Nienke zegt:

    Vond je de stranden ook niet zo raar daar? Ik neem aan dat je bij ostia was. Ik ben daar een stuk langs de kust gelopen en verbaasde me over alle strandtentjes met kleine huisjes erbij enzo. Ik ging helaas op de slechtste dag naar het strand, maar heb nog wel lekker met mn voetjes in het water gestaan :D

Geef een reactie

