Rome diary #5

DSCN1824

Donderdag was onze laatste dag in Rome. Het was een typisch reis dagje.

DSCN1816

Jup zo zag mijn tas er uit na vijf dagen in Rome. Snel alles inpakken en hopen dat ik niks vergeet. Hoe netjes is de tas van mijn moeder in vergelijking met mijn tas, oeps.

DSCN1812

Met de awesome lift naar beneden toe en op naar de bus die ons weer terug breng naar het vliegveld. De rit was echt gestoord! Ik werd er zo misselijk van en ik moest nog gaan vliegen. Het verkeer in Rome is echt niet normaal. Als je snel wagenziek wordt dan zou ik zeker aanraden om daar pilletjes voor mee te nemen, want de bussen zijn er echt gestoord. Zorg wel dat je beneden zit, want boven schud alles helemaal door elkaar.

DSCN1827

Dit keer was het gelukkig niet bewolkt en konden we de bergen zien. O wat wilde ik daar graag gaan wandelen! Lekker schone zuurstof en geen last van mijn longen. Lekker wandelen en van het prachtige uitzicht genieten. Misschien volgend jaar.

Dit was mijn verslag van Rome. Laat me weten of jullie het leuk vonden en of jullie nog een travel guide zouden willen. Ik vond het een hele leuke trip en ik heb weer een nieuwe stad ontdekt ^^

EN: Thursday was our last day in Rome. I had to pack my suitcase really quickly because it was a mess. We went to the busstop and went to the airpoart. This time there were no clouds so I could see the mountains! I wanted to go there so bad but maybe next year. This was my trip to Rome. Please let me know if you liked it and if you want to see a city guide. I had a lovely trip and I discovered a new city.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Rome diary #5

  1. nathslife zegt:

    Haha zo ziet mijn koffer er ook altijd uit aan het einde van de vakantie. Heen past alles makkelijk en is het netjes, terug is het een chaos en lijken het veel meer spullen!

Geef een reactie

