Dove body lotion esesential nourishment Deep Care

DSC_0253 (2)

Mijn huid is weer wat droger de laatste tijd en ik wilde een andere bodylotion proberen dus toen ik deze zag staan dacht ik waarom ook niet? 

DSC_0255

Dove belooft een heleboel. Het zou mijn huid hydrateren zonder vet te maken. Hij zou zacht aanvoelen en snel worden opgenomen. Eens kijken of Dove zijn beloftes na komt.

DSC_0256

Het is een hele simpele verpakking met een makkelijke klikdop. Dat vind ik altijd erg fijn, want een draaidop is toch altijd een beetje onhandig met je vette handen.

DSC_0254

Zoals je ziet is hij erg vloeibaar. Ik moest goed oppassen dat het niet van mijn hand afstroomde toen ik de foto probeerde te maken. Sorry voor mijn elastiekafdruk bij mijn pols. De lotion smeert heel goed uit en hij trekt erg snel in. Hij hydrateert mijn huid goed en hij voelt helemaal niet plakkerig aan. Ik vind hem echt heel erg fijn!

EN: My skin was verry dry lately so I wanted to try  a new bodylotion so I saw the Dove essential nourishment bodylotion. I like the packaging because it stays clean and with greasy hands you still get it open. It really hydrates my skin and it isn’t sticky! I really like this bodylotion!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Dove body lotion esesential nourishment Deep Care

Geef een reactie

