Geluksmomentjes #1

DSC_0201

Hoi allemaal, ik ben weer helemaal terug van vakantie en ik wilde graag mijn kleine geluksmomentjes met jullie delen, want het is goed om stil te staan bij de kleine dingen in het leven en te leven in het hier en nu. 

DSC_0199

Er was een piano!!! Het voelde zo goed om weer te spelen, want ik speel eigenlijk niet genoeg. Ik weet het smoesjes, maar het was heel fijn om te spenen en dit keer aan een vleugel ^^ Thuis heb ik een keyboard, want dat speel ik ook dus het was echt super leuk.

ijsjes

Do I need to say more? ICECREAM nomnomnom

nike app

Ik ging lekker hardlopen in het bos en het was zo lekker ontspannen.

ree

Toen we gingen wandelen in het bos zagen we opeens een ree! Het was nog een jong en die had ons niet gehoord door de wind. Het was zo mooi om te zien.

Dit waren mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Het was fijn om elke dag even stil te staan bij waar ik nou gelukkig en blij van werd. Vinden jullie het leuk om te zien en zou ik dit vaker moeten doen? Iedereen zou eigenlijk meer moeten stilstaan met waar je mee bezig bent en waar je nou blij van werd deze dag.

EN: I’m back from my holiday and I wanted to share the little moments that made me happy. There was a piano and I loved playing. I don’t do that enough. Ofcourse an icecream and running in the woods was so nice and quiet. When we went for a walk we saw a deer! It was so cute! We all should think about what made us happy today and I really liked thinking about what made me happy.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Geluksmomentjes #1

  1. nathslife zegt:

    Wauw wat een fijne geluksmomentjes! Ijs is altijd goed ;) en wat gaaf dat je piano kan spelen, zou ik ook wel willen.. maar heb niet genoeg wilskracht om zoveel te oefenen.

Geef een reactie

