Home inspiration

DSCN1836

Fijne maandag allemaal! Hebben jullie een fijn weekeind gehad? Ik in ieder geval wel. Ik heb lekker gezwommen en muziek geluisterd. Vrijdag was ik naar de Ikea en Trendhopper geweest en ik nam natuurlijk mijn camera mee. Ik vind het altijd leuk om er rond te neuzen voor de toekomst. Hopelijk vinden jullie het leuk!

DSCN1828

DSCN1829

DSCN1830

DSCN1834 (2)

DSCN1838

DSCN1832 (2)

Ik heb weer super veel inspiratie op gedaan en het was super gezellig. Uiteindelijk heb ik een super leuke roze beker gekocht voor mijn chocomel ^^

EN: Happy monday everybody! Did you had a lovely weekend? I did. I went for a swim and listened to music. Friday I went to the Ikea and trendhopper and looked around. I always get a lot of inspiration for my verry future home but I tought I would share it with you so I hope you like it! I bought a big pink mug for my hot chocolate ^^

Love,

Eline

5 gedachtes over “Home inspiration

Geef een reactie

