Pretty lilac

DSCN1847

Soms vergeet je gewoon hoe leuk sommige kleuren zijn. Dat had ik met deze nagellak. In het potje ziet hij er niet zo mooi uit, maar toen ik hem weer lakte wist ik weer waarom ik er zo gek op was. Het is deze prachtige kleur van essence.

DSCN1841

Ik vind het zo’n mooie vrolijke kleur! Vanuit een bepaald licht lijkt hij een beetje roze, maar hij is toch echt lila. Ik wordt er helemaal blij van.

DSCN1845

Het eerste laagje lakte een beetje streperig, maar bij de tweede laag had ik daar helemaal geen last van. Hij dekt dus goed met twee laagjes en hij is niet helemaal mat, maar hij is ook niet super shiny. Ik vind het een hele mooie rustige en zomerse kleur. Hij is niet in your face, maar ik vind het een leuke kleur om eens mee af te wisselen! Het kleurnummer stond helaas niet op het potje, maar ze zullen zo’n soort kleur wel hebben. Ik vind hem echt super leuk!

EN: I fell in love again with this lilac nailpolish from essence. It’s fresh and not too shiny. It’s a nice colour if you want something different. The number of the colour didn’t stood on the packaging but I’m sure they will have a similar colour. I really love it!

Love,

Eline

Een gedachte over “Pretty lilac

Geef een reactie

