Plog dinsdag 5-8-2014

collage plog 5-08-2014

Heey allemaal. Gister had ik echt een super leuke dag. Ik ben met mijn moeder gezellig naar Breda geweest. Het was echt super lekker weer dus we hebben heerlijk genoten!

plog 5-08-2014 1-2

De dag begon goed met hardlopen en wat oefeningen op mijn nieuwe roze yogamat!

plog 5-08-2014 3-4

Outfit en make-up van de dag. Ik hield het vrij simpel, maar het lukte me wel om eyeliner op te doen ^^

plog 5-08-2014 5-6

We liepen langs het water af en het was zo mooi! Ook kwamen we deze super leuke winkel tegen. Ik wilde hem het liefst helemaal leeg kopen, maar het waren vooral kookspullen dus daar heb ik nog niks aan, maar o wat waren het leuke spulletjes!!

plog 5-08-2014 7-8

Lunchtime! Ik en mijn moeder hadden echt super veel honger van het hardlopen en het was even zoeken, maar we hadden eindelijk ons plekje in de zon. Omg wat was het eten lekker. Ik had het hoogstandje en mijn moeder had een broodje met roerbakgroente. Het was zo veel dus kreeg mijn moeder een stukje van mijn brood. Het was zo ontzettend lekker!

plog 5-08-2014 9-10

En weer terug naar huis. We hebben allebei niks gekocht, maar het was super gezellig. Thuis lekker smullen van een waterijsje in de zon.

plog 5-08-2014 11-12

Nog even lekker bloggen en dan is het al weer etenstijd. We aten roerbakgroenten met vis en rijst. O wat is het fijn om in de tuin te eten!

plog 5-08-2014 13-14

Genieten van het mooie weer en dan snel omkleden om te gaan werken.

plog 5-08-2014 15-16

Helemaal kapot kwam ik thuis dus lekker op de bank zitten met een appel en NCIS. Het was een super fijne dag. Het werken was druk, maar dat hoort er ook bij.

EN: Today I went to Breda but I started with some running and exercises. It was a lovely day with a lot of sun and the best lunch in the world. It was so good! I had to work but that’s part of life. I ended my day with some NCIS and an apple. I had a lot of fun and it was a really nice day.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Plog dinsdag 5-8-2014

Geef een reactie

