Dille & Kamille

DSCN1868

Toen ik in Breda was kwamen we als eerste bij Dille & Kamille en wat een ontzettend leuke winkel! Ze hebben er zo veel leuke spulletjes. Ik heb wat foto’s gemaakt en die wil ik heel graag met jullie delen!

DSCN1863

 

Hoe leuk zijn deze schaaltjes!! Ik vind dingen met visvorm altijd super leuk dus toen ik deze schaaltjes zag wilde ik ze het liefst allemaal mee naar huis nemen.

DSCN1864

 

Ik weet niet wat ik heb met rode schorten, maar ik wordt er altijd naartoe getrokken. De rechtse met de streepjes vond ik super leuk!

DSCN1865

 

Kookboeken! Ik vind het altijd super leuk om erin te bladeren en al die pizza’s zagen er zo lekker uit. Ik kreeg er honger van, haha.

DSCN1866

Kijk al die kleuren pasta! Ze hadden bijna alle kleuren van de regenboog. Ik ben echt dol op pasta dus ik vond het echt super leuk om te zien!

Ik vond het echt een super leuke winkel. Als je meer wilt zien kan je naar hun website gaan. Ik kan echt niet wachten tot ik daar mijn eigen spulletjes ooit kan gaan kopen. Als je in de buurt bent van Dille & Kamille is het zeker een bezoekje waard ook al koop je er niks. Ik vind het altijd erg leuk om inspiratie op te doen en lekker rond te neuzen. Het is zeker een aanrader!

EN: I went to this cute shop Dille & Kamile and they had so many cute stuff! I can’t wait to go there and buy stuff for my own house but that won’t be happening any soon. But I really like to be inspired and look around. If you see one I would reconmend it!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Dille & Kamille

  1. Danique zegt:

    Die schaaltjes in de vorm van vissen zijn echt heel leuk! Vooral het houten plankje/schaaltje vind ik super, zou alleen niet weten waar ik het voor moet gebruiken hihi :)

Geef een reactie

