Happy moments week 32

collage happy moments week 32

Ik heb deze week weer lekker van mijn vakantie genoten. Ik heb een aantal leuke dingen gedaan en ook wat nieuwe dingen. Kijken jullie mee naar waar ik blij van werd deze week?

happy moments 32 1-2

Eindelijk weer eens skaten. Ik voelde me helemaal vrij. Ik moet alleen nog wel even leren remmen, maar ik wil het zeker vaker doen.
Zondag was weer zwemdag en ik had echt super lekker gezwommen. Het tempo zat er in en borstcrawl gaat ook steeds beter!

happy moments 32 3-4

Breda was echt super leuk en toen we terug kwamen namen we lekker een waterijsje en wat was hij lekker!
Het weer werd daarna iets koeler dus droeg ik mijn roze broek weer sinds lange lange tijd.

happy moments 32 5-6

We gingen gezellig bowlen met mijn moeder, broertje en zijn vriendin. Het was erg gezellig. Helaas niet gewonnen, maar het gaat om de fun. Vinden jullie die bowling schoenen ook altijd zo mooi, haha.
Eindelijk maakten we wafels. Het pak stond er nu al bijna twee maanden, maar wat waren ze lekker. Super makkelijk om te maken en ook heel leuk om op te eten ^^

happy moments 32 7-8

Het hardlopen was echt super fijn! Ik behaalde het oranje level en ik liep bijna 7 kilometer. Het enige minpuntje was dat mijn app niet aan ging nadat ik een foto had gemaakt van de mooie vijver waar ik langs liep dus toen klopte het niet helemaal. Gelukkig kan je het nog handmatig aanpassen.

happy moments 32 9-10-11

Ik kocht eindelijk een nieuw kastje voor achter mijn bed en toen kon ik mijn schilderij (van de action) er mooi opzetten. Ik vind hem zo inspirerend!
Maps is echt zo’n leuk nummer! Ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd en hij staat constant op repeat.
Wohoow wentelteefjes bakken. Super lekker en ook nog een stuk meloen erbij. Wat wil je nog meer?

EN: I enjoyed my holiday this week and I wanted to share my happy moments. I finally went skating and swimming went really wel. Yummy ice and I could finally wear my pink jeans! We went bowling. I didn’t won but we did baked waffles so they were delicious. I reached the orange level and the run went really well. I ran almost 7k so I am really happy about that. I got a new night stand so I could put my canvas on it. Really inspiring. I love the song Maps from Maroon 5. I can’t get it out of my head. We made some great toast with melon so I had a lot of fun this week.

Love,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 32

Geef een reactie

