MaxFactor lasting performance foundation

max factor foundation

Hee, vandaag heb ik weer een foundation voor jullie en het is echt mijn favoriete foundation! Hij is van MaxFactor en ik vind hem zo fijn. Ik zal jullie laten zien waarom dit mijn favoriete foundation is.

DSCN1927

Ik heb de kleur 101 Ivory Beige en op de achterkant staat dat hij niet op je kleren zou afgeven. Dat laatste is niet helemaal waar, want elke foundation geeft af, maar hij is wel echt longlasting. Na een lange dag school of werk zit hij nog precies op zijn plek.
Ik vind de verpakking erg fijn. Het gat waar de foundation uit komt is niet te groot dus het loopt er niet meteen uit. Het is een simpele draaidop die wel een beetje vies wordt, maar dat worden ze allemaal.

DSCN1914

Dit is de foundation op mijn huid.

DSCN1915

Hij smeert goed uit. Op mijn hand lijkt hij iets te licht, maar mijn gezicht is vrij licht dus komt de kleur goed over een.

DSCN1910

DSCN1919

voor en na foundation

Voor en na foto´s. Hij dekt heel erg goed en hij laat je gezicht helemaal niet glimmen. Je kan hem wel afpoederen, maar eigenlijk is het niet nodig. Ik vind het effect heel erg fijn en hij blijft ook echt lang zitten! Je moet soms wel oppassen met velletjes, want die kan hij wel benadrukken, omdat hij er soms wat poederig uit kan zien. Hij kost 15,99 maar je doet er heel lang mee en hij is af en toe in de aanbieding. Het is echt mijn favoriete foundation!

EN: This is my favorite foundation. It’s the MaxFactor Lasting Performance foundation in 101 ivory beige. It covers really well and it lasts really long. You don’t have to powder it because it can look a little bit caky but I really like it. It maches my skintone and it is a little bit pricy but it lasts a long time. I love it.

Love,

Eline

3 gedachtes over “MaxFactor lasting performance foundation

Geef een reactie

