Lipstick of the moment: Rimmel cutting edge

DSCN1932 (2)

Ik ben echt weer helemaal verliefd geworden op deze lipstick. Ik vind hem zo ontzettend mooi!

DSCN1922

Ik heb er al eens een review over geschreven, die lees je hier. Alleen de verpakking is al super mooi ^^

DSCN1934

Ik ben helemaal into deze donkerrode kleur. Mijn nagels, mijn shirt en nu weer mijn lippen. Het is eigenlijk meer een herfst kleur, maar met dit weer kan die nu ook wel. Ik vind hem echt heel mooi en ik wordt er helemaal blij van.

Hij blijft heel goed zitten en hij dekt echt heel mooi. Hij voelt niet droog aan en hij glimt niet te erg. Ik draag hem echt de hele tijd en ik ben er echt weer helemaal verliefd op. Waarom droeg ik deze lipstick niet vaker??

EN: I totally rediscovered this Rimmel lipstick. I really love the dark red colour on my nails, clothes and now lips. It is a little bit more  for the fall but the weather isn’t that good right now so I can totally wear it. I love it so much and why didn’t I wore this more often??

Love,

Eline

7 gedachtes over “Lipstick of the moment: Rimmel cutting edge

Geef een reactie

