Happy moments week 33

collage happy moments 33

Deze week is weer voorbij gevlogen en het is dus weer tijd om terug te kijken naar de momenten die mijn blij maakte. 

20140810_185235

Ik en Yvonne gingen gezellig samen koken en we maakten Kip Siam. Heel makkelijk, maar wel erg lekker en gezellig om samen te maken.

DSCN1952

Daarna ging ik bij haar logeren. We keken een deel van Ratatouille en de volgende dag gingen we sushi maken. Het was super gezellig om elkaar te zien. Zeker omdat we binnenkort allebei gaan studeren dus dan zien we elkaar een stuk minder.

DSCN1936

Lekker aan mijn blog werken. Het was een erg productieve dag, met veel nieuwe ideeën.

DSCN1938

Ik kwam deze mooie quote tegen op tumblr en ik besloot om hem op te schrijven en op te hangen in mijn kamer.

20140814_172848

Yummy!! Ik en mijn vader gingen lekker zelf pizza maken en man wat was die lekker!! Niks is beter dan zelf gemaakte pizza.

20140814_193611

Lekker wandelen en natuurlijk ging de camera mee. Ik heb niet zo heel veel foto’s gemaakt, maar misschien zal ik er een aantal delen met jullie binnenkort.

Verder was deze week een lekker ontspannen week. Het was fijn om thuis te komen na de gestoorde koopavond bij Kruidvat en lekker op de bank te gaan liggen. Skaten, koken en logeren met Yvonne was super gezellig. Het was vooral fijn om wat meer tijd door te brengen met mijn vader en lekker te ontspannen voor ik weer naar school moet. Ik ga nu nog lekker genieten van mijn laatste weekje vakantie. Fijne week!!

EN: I had a relaxed week. Skating, cooking and the sleepover with Yvonne was really nice. Comming home after a crazy work night with some noodles and tv was relaxing and it was very nice to spend some extra time with my dad before I have to go back to school very soon. Now I’m gonna enjoy my last week of my holiday. Have a nice week!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Happy moments week 33

Geef een reactie

