Catrice Metallure lipstick

catrice lipstick

Toen ik de nieuwe collectie van Catrice zag viel mijn oog meteen op deze prachtige lipstick. Ik moest hem dan ook perse hebben en de verpakking is zo mooi!

DSCN1957

Kunnen we even een momentje nemen voor deze prachtige verpakking? Ik vind hem echt prachtig. De details vind ik erg leuk en ik vind het een van de mooiste verpakkingen van Catrice tot nu toe.

DSCN1958

Ik heb de kleur 03 Alluring Red. Het is een prachtige rode kleur, maar hij is ietsje donkerder. Ik vind het echt een hele mooie kleur rood die eigenlijk iedereen staat.

DSCN1965

Ik vind nieuwe lipsticks altijd zo mooi. Zoals je ziet is het dus een hele mooie rode tint die ik nog niet had en ik vind hem zo ontzettend leuk!

DSCN1966

De lipstick heeft een heel veel pigment en dat is ook wel nodig met een rode kleur. Hij heeft een mooie subtiele glans en het is precies de goede kleur rood.

DSCN1977 (2)

Zo ziet hij er op mijn lippen uit. Hij glanst, maar niet te veel. Hij is redelijk romig dus hij brengt erg fijn aan. Je kan hem goed in laagjes aanbrengen en hij blijft redelijk goed zitten. Een maaltijd overleeft hij niet, maar een snack of wat drinken zeker wel! Hij blijft ongeveer drie uur goed en dan moet je hem even bijwerken. Ik vind het echt een prachtige kleur en Catrice heeft het heel goed gedaan. Het enige nadeel vind ik dat er maar zo weinig kleuren zijn met deze verpakking. Het is echt een opvallende kleur en ik vind hem echt heel mooi.

EN: I love this Catrice Metallure lipstick in Alluring Red. It applies really easily and stays on for about 3 hours. I absolutely love the packaging. It’s so pretty!!! I wish there were a lot more colours in this line but I really love this lipstick!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Catrice Metallure lipstick

Geef een reactie

