Happiness

035

043

DSC_3594

DSC_3597

DSC_3600

DSC_0047

DSC_0041

Is het niet prachtig op de hei? Ik en mijn vader trokken erop uit om foto’s te maken en het was zo ontzettend fijn. De zon scheen en het was zo ontzettend mooi om te zien. Het liefst zou ik er de hele dag blijven, maar de hei staat helaas niet zo lang in bloei, maar ik genoot er echt van.

EN: Isn’t it beautiful? Me and my Dad went out here to take pictures and it was so nice. The sun was shining and it was beautiful to see. I would have stayed there all day if I could. It was so nice and relaxing. I really love this place.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happiness

Geef een reactie

