Happy moments week 34

collage happy momens week 34

Mijn vakantie zit er al weer bijna op, maar ik heb wel lekker genoten van mijn laatste paar dagen. Het was een sportieve en ontspannen week. Kijken jullie weer mee naar mijn geluksmomentjes?

happy moments week 34 1-2

Na het zwemmen at ik lekker turks brood met kaas en tomaat. Het was echt super lekker!
Weer lekker sporten en het ging echt super goed! De muziek geeft je altijd net een extra duw in de rug.

happy moments week 34 3-4

Ik had ’s avonds zulke koude voeten dat mijn vader de kruik vulde en dat was echt genieten! Mijn voeten werden lekker warm en het is zeker een aanrader als je het koud hebt. Zo fijn ^^
Mijn nieuwe zwembrilletje! Ik kreeg erg veel last van mijn ogen door het zwemmen en ik had alleen maar een oud brilletje dus besloot ik dat het tijd werd voor een nieuwe en nu heb ik een mooie blauwe van Speedo en hij is super fijn. Gelukkig heb ik nu geen last meer van mijn ogen.

happy moments week 34 5-6

Ik heb weer lekker veel muziek gespeeld. Ik ben nu bezig met La valse d’amelie en het gaat al best wel goed, maar ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd geleerd. Het was wel weer ontspannend en ik zou eigenlijk meer moeten oefenen dus deze week was een goed begin.

happy moments week 34 7-8

Het weer was weer eens helemaal top en ik had geen regenjas bij me dus mocht ik die van mijn vader lenen. Hij was alleen een beetje groot. Ik voelde me net een kikker en ik moest erg hard lachen op de fiets.
Dit kaartje kreeg ik van mijn oom en tante om me succes te wensen met mijn introductie week. Super lief!

happy moments week 34 9-10

De zwemvierdaagse zit erop en ik heb mijn medaille verdiend!
Lekker de stapel tijdschriften wegwerken die ik nog had liggen. Zo ontspannend en de fotografie tijdschriften waren heel inspirerend en wat staan daar een mooie foto’s in zeg! Ik kreeg meteen zin om te gaan fotograferen.

Dit waren mijn geluksmomentjes al weer van deze week. Aankomende week heb ik introductie week van mijn nieuwe school. Ik ben zenuwachtig, maar ik heb er zin in. We gaan drie dagen kamperen en sluiten af met een festival in de Beekse Bergen. Ik ben ontzettend benieuwd en ik kan niet wachten om het met jullie te delen. Als jullie ook weer naar school moeten, veel succes!

L0ve,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 34

Geef een reactie

