Zwemvierdaagse

DSCN1995

Wohoow ik heb het gehaald! Afgelopen week deed ik mee met de zwemvierdaagse en het zit er al weer op. 

Een vriendin had me meegevraagd voor de zwemvierdaagse en ik dacht waarom ook niet in de laatste week van de vakantie. Ik vind zwemmen de laatste tijd steeds leuker worden en ik word er ook steeds beter in. Het was echt super fijn om lekker lang te gaan zwemmen.

Maandag begon ik een beetje voorzichtig en was het heel druk dus konden we niet goed ons eigen tempo zwemmen, maar na een uur waren de meeste mensen weg dus konden we nog even lekker door zwemmen en zwommen we 40 baantjes. Dinsdag gingen we iets later dus was het al lekker rustig en zo konden we ieder ons eigen tempo zwemmen. Ik was wat langzamer, want ik ben de enige die niet op zwemmen zat, maar het ging erg goed en we zwommen er weer ongeveer 40. Woensdag gingen we pas in de avond en het tempo zat er goed in. We voelden ons allemaal goed en het ging lekker. We zwommen wel 60 baantjes. Zo veel had ik er nog nooit gezwommen en het is 1.5 km. Super trots op mezelf, maar er was nog een dag te gaan. Donderdag moest ik eerst werken dus ik was erg moe toen we gingen zwemmen en de anderen hadden ’s ochtends al gezwommen dus zwommen we er maar 25. We hadden het gehaald. Het totaal van 165 baantjes en 4,125 km. Wohooow. Kom maar op met mijn medaille!!

wpid-20140821_202932.jpg

Het was echt een super fijne week en het was ontzettend lekker om te zwemmen. Mijn longen hebben een flinke uitdaging gehad, maar het is ze gelukt ook al heb ik er nu wel iets meer last van. Zwemmen met een brilletje is zeker een aanrader, want ik heb er maandag avond ook snel eentje gekocht. Ik voel me helemaal vrij in het water.

Love,

Eline

2 gedachtes over “Zwemvierdaagse

Geef een reactie

