First day of school

Mijn eerste school/introdag zit er weer op! Deze week zit nog vol gepland met nieuwe activiteiten dus ik zal me niet gaan vervelen, maar eerst even terug naar vandaag.

Ik moest tussen elf en half twaalf op school zijn dus ik kon nog lekker uitslapen, maar ik liep weer te stressen. Ik was best zenuwachtig, want ik ken eigenlijk bijna niemand. Ik had gehoopt dat ik bij het meisje van rekenen zou zitten, maar helaas. Ik zit in de paarse klas en het is een leuke klas, maar de meeste zijn allemaal ouder dan mij. Dat is geen heel groot probleem, maar ik had gehoopt dat er iets meer van mijn leeftijd bij zou zitten. We moesten allemaal leuke spelletjes doen om zo veel mogelijk punten te scoren. Go team go!

We waren erg fanatiek en deze week moeten we in de klas punten blijven scoren dus ik ben benieuwd hoe we het er aan het eind van de week vanaf brengen. Het was heel gezellig en ik moet nu wel veel namen leren hoor!

Morgen hebben we weer een programma op school en in de stad en in de avond gaan we naar de camping en daarna hebben we een groot glow in de dark feest die wel eens heel lang kan gaan duren. We blijven op de camping t/m vrijdag dus maar hopen dat het weer mee werkt. Woensdag gaan we ook door de stad fietsen en donderdag eindigen we met een groot festival in de Beekse Bergen. Ik heb er heel veel zin in en ik laat het allemaal maar op me afkomen. Zijn jullie al naar school geweest?

EN: My first day of school is finished. I was pretty nervous but everything went fine. My classmates are a little bit older then me but they are nice. I will get to know them this week when we go camping. Tomorrow is a big glow in the dark party so I will just experience everything and hopefully have a lot of fun. Do you have to go to school already?

Love,

Eline

2 gedachtes over “First day of school

  1. tammip zegt:

    Het is inderdaad moeilijk de eerste schooldag! Zeker als je niemand kent! Ik ken het gevoel. Mijn eerste, echte werkdag was spannend! Binnen treden in de volwassen wereld! Maar uiteindelijk verliep alles goed en zijn mijn collega’s top! Jong en energiek, net als mij! Btw: Have fun op je festival!
    x Tamara

Geef een reactie

